Gjest Anonym bruker Skrevet 5. april 2014 Skrevet 5. april 2014 Kan jeg bruke sipralex og Cymbalta samtidig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 Skrevet 5. april 2014 Hvis du vil få et verre liv så. Det gjelder medisinene seperat også! Anonymous poster hash: a4f4a...c55 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. april 2014 Skrevet 6. april 2014 Ja. det kan du om du får det av en psykiater. Det er dog svært uvanlig å kombinere et SSRI (Cipralex) med et SNRI (Cymbalta), og jeg har vansker med å forstå begrunnelsen for en slik kombinasjon. 0 Siter
neella Skrevet 6. april 2014 Skrevet 6. april 2014 Jeg ville holdt meg langt unna Cymbalta! Listen over bivirkninger er jo langt som et vondt år! Dessuten brukes vel Cipralex mot de samme symptomene? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. april 2014 Skrevet 6. april 2014 Må dessverre korrigere forrige innlegg. Cymbalta er et SNRI, og bivirkningsmessig er det verken bedre eller verre enn andre SSRI/SNRI. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.