Gå til innhold

langvarig problem etter mani med psykose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har opplevd dette? Etter en kraftig mani med psykose, så har jeg i over 1,5 år slitt med hodet mitt. Det er som om det er en kjerne inni hodet som ikke har vært festet skikkelig. Så det liksom renner utover og det er svært ubehagelig. Må skjerme meg selv og legge meg ned når det skjer. Men nå etter over 1,5 år virker det som om denne "kjernen" endelig har "satt seg fast" inni hodet slik det skal...

Abilify 15 mg hjelper veldig på problemet. Jeg sluttet på Abilify en periode og da fikk jeg så store problemer med hodet at jeg måtte legges inn. Jeg ble diagnostisert med "depresjon med psykose", men jeg er helt uenig i at jeg hadde det. Jeg hadde bare dette problemet med hjernen som kom etter manien… Fikk Abilify igjen og det har gradvis blitt bedre og bedre….

Hva har skjedd med hjernen min? Hvor lenge vil jeg trenge Abilify?

Skrevet

er det virkelig INGEN som har hørt om dette før? er jeg så unik? ingen av legene jeg har vært borti forstår det heller...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Langvarig restitusjonstid etter mani med psykose er svært vanlig.

Det er en av mange grunner til at en ikke skal "tøyse" med medisininntaket i gode perioder fordi faren alltid er en ny og verre mani.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...