Gå til innhold

Zoloft - starte igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slutta med Zoloft pga det ødela sexlivet vårt og jeg småspiste hele tiden. Begynte på wellbutrin som kun har hatt sparsom virkning, dessuten fikk jeg angst av den. Så måtte slutte på den også. Zoloft hjalp meg mye, spes mot angst. Nå har jeg det helt forferdelig og jeg er visst vanskelig å bo sammen med for tida. Gråter mye og klarer ingenting. Ser mørkt på fremtiden og alt er svart.

Hyppige panikkanfall. Kan nesten ikke gå ut.

Bør jeg starte med zoloft igjen?

Anonymous poster hash: a9aa2...600

Skrevet

Kanskje prøve Fontex? Jeg gikk ned 5 kg på den (til jeg fikk zyprexa itillegg, da gikk jeg bare opp)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje prøve Fontex? Jeg gikk ned 5 kg på den (til jeg fikk zyprexa itillegg, da gikk jeg bare opp)

Har prøvd fontex, men den funket ikke like bra som zoloft....men kanskje ikke så dumt å tenke over det igjen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du bør prøve kombinasjonen. Bedre virkning på depresjon og angst. Mindre seksuelle bivirkninger enn med Zoloft alene.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør prøve kombinasjonen. Bedre virkning på depresjon og angst. Mindre seksuelle bivirkninger enn med Zoloft alene.

Takk for svar!

Mener du kombinasjon av wellbutrin og zoloft? Vil den seksuelle bivirkningen gå over med tiden ved kun bruk av zoloft?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mener du kombinasjon av wellbutrin og zoloft? Vil den seksuelle bivirkningen gå over med tiden ved kun bruk av zoloft?

Ja, jeg mener den kombinasjonen.

Nei, det vil den sannsynligvis ikke gjøre hos deg siden du var plaget lenge av dette ved forrige gangs bruk.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg mener den kombinasjonen.

Nei, det vil den sannsynligvis ikke gjøre hos deg siden du var plaget lenge av dette ved forrige gangs bruk.

Ok, tusen takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...