Gjest Anonym bruker Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Hei. Jeg er ei jente på 30 som har slitt med psyken i de siste 2 årene. Psykiater,psykolog og fastlege er ikke enige i diagnose og har fått diagnosene ADHD, tilbakevendende depresjoner, somatoformt syndrom og bipolar lidelse. Det som jeg synes er veldig skummelt er at jeg har blitt helt annerledes enn den jeg er. Jeg gir opp, orker ikke prøve og har store problemer med hukommelse og konsentrasjon. Forstår ikke lenger det helt vanlige og er skeptisk til folk. Har problemer med å skille mellom virkelighet og fantasi og jeg saboterer for meg selv hele tiden. En kamerat sier til meg at jeg er så paranoid som det går an å bli, en annen sier at jeg er helt grenseløs og farlig. Aner rett og slett ikke hvordan jeg skal være lengre,høres sikkert helt sykt ut. Henger meg stadig opp i feil og dumme ting, og tenker at livet mitt er ødelagt fordi "alle" vet det. 0 Siter
berreundrar Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Jeg tenker at om du bare har kjent til disse symptomene de siste to årene, så kan det nok ikke være f eks ADHD, for da hadde du slitt med det hele livet ditt. Ellers har jeg ikke noe vettugt å si annet enn at jeg håper du får "skikk" på livet ditt igjen og blir "deg selv" igjen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Er du korrekt medisinert? Har du fast kontakt med en psykiater? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.