Gå til innhold

Startet på zoloft - riktig valg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var jeg som skrev innlegget om å starte på zoloft.

Jeg startet i dag, men har mine tanker. Har gått på zoloft før og vet bivirkningene, men samtidig er det den som har fungert best for meg.

Jeg slutta med wellbutrin for noen uker siden fordi jeg følte ikke den hjalp. Trodde det skulle gå bra men jeg har vært så dårlig at min samboer har klaget. Han blir utrolig sliten han og. Jeg gråter nesten hver morgen når jeg våkner. Kroppen er tung som en stor stein. Jeg har fysisk vondt og føler meg syk. Jeg er ustabil og ekstremt engstelig med masse angst. Har mørke tanker om fremtiden og føler jeg kommer til å dø ung.

Men jeg har også en sorg over å måtte ta zoloft. Hvordan blir det med det seksuelle, vil jeg bli enda mer feit? Sex er viktig for meg. Men zoloft tar det bort. Likevel vet jeg at det er zoloft som har fungert på meg.

Følte bare å dele dette.

Jeg lurer på om jeg tar det riktige valget. Hva ville dere gjort i min situasjon?

Anonymous poster hash: dc086...f09

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg synes dette er et svært uhensiktsmessig spørsmål å legg ut på forum.

Det er du, mannen din og legen din som best kan avgjøre om dette er et riktig valg. Du må stole på det valg dere har gjort. Husk også hva jeg svarte deg i forrige tråd.

Linda på Jessheim og Knut i Drammen har ingen forutsetning for å si noe om dette var riktig eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dette er et svært uhensiktsmessig spørsmål å legg ut på forum.

Det er du, mannen din og legen din som best kan avgjøre om dette er et riktig valg. Du må stole på det valg dere har gjort. Husk også hva jeg svarte deg i forrige tråd.

Linda på Jessheim og Knut i Drammen har ingen forutsetning for å si noe om dette var riktig eller ikke.

Jeg er vel egentlig enig med deg. Litt dumt å legge ut, men men. Takk for svar.

Anonymous poster hash: dc086...f09

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...