missmas Skrevet 8. april 2014 Skrevet 8. april 2014 Han sier jeg ikke er skadet i hodet av manien, men at det er de sterke antipsykotiske medisinene jeg har fått som gjør at jeg kjenner så mye ubehag i hodet…og at abilifyen må trappes svært sakte ned, slik jeg tolket det….og jeg må forvente masse ubehag når jeg slutter på antipsykotika på linje med de som slutter med antidepressiva…. For det var et viktig poeng at jeg ikke hadde det sånn før manien/psykosen, da jeg bare brukte litium. Jeg hadde det bedre da…. Så nå lurer jeg på om jeg burde trappe ned abilify sakte og holde ut alt ubehaget/kaoset /slitenheten i hodet legene har tolket ubehaget i hodet som psykose, mens det ifølge psykologen er et resultat av medisinene…. Det er jo gode nyheter at jeg kanskje kan klare meg uten abilify. Men jeg fatter ikke åssen det skal gå, ble jo lagt inn sist jeg sluttet. Men da bråkuttet jeg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. april 2014 Skrevet 8. april 2014 Når det gjelder medisiner, bør du forholde deg til legenes utsagn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.