Gjest Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 Skrevet 8. april 2014 Hei , alle symptomer og sånt stemmer, jeg tror faren min og eldste broren har det siden de to klikker veldig fort selv om ikke de mener det. Jeg føler jeg er litt mer kreativ & smartere , også klarer jeg meg bra i sosiale omstendigheter ved inntak av amfetamin. jeg har noen venner som tar det også tok det litt i begynnelse men de for motsatt effekt av det. etter og ha lest om stoffet og sett på symptomene te add/adhd så er det veldig stor sannsynlighet at jeg har det. Jeg var den "galeste" mente folk før i tida. For jeg tenkte inke over konsekvensene det kunne gi meg. Det ga meg bare pluss for og si det sånn føler nesten det var d eneate grunn til at jeg ikke tok selvmord for ei tid tilbake. Etter og ha snakket og undersøkt om det . Møtte jeg opp hos fastlegen og sa at jeg har mistanke om at jeg lidet psykisk. . etter og ha venta 3 måneder så ble jeg kalt inn til dps solvang. Jeg la alle kortene på bordet absolutt alt om meg. Jeg fikk beskjed om og ikke fortelle dem at jeg har prøvd det , for de hjelper ikke så kalte "rusmisbrukere" De kunne ikke ha funnet ut om jeg hadde tatt det for holdte meg litt over 2 uker "clean". Jeg trodde seriøst de skulle hjelpe meg. men de gjorde ikke det. De sa at ikke de trengte en dårlig rykte , og vil heller hjelpe til de som trenger det , ellers kunne jeg meldt meg på rehabilitering eller hode meg rusfri i 3 måneder. Jeg sa jeg kunne være med på det hvis de hjalp meg med noe depresjon piller. De nekta det også i følge testen hadde jeg ikke sterke depresjoner. så noe som jeg argumenterte med at det vil gå utover skolen med tanke på abstinenser. Jeg fikk beskjed " Det her blir kanskje litt dumt og si men vi anbefaler deg og forsette med det til du er ferdig med utdanningen også komme tilbake da...jeg kunne ha lurt de som jeg lurte dem på skolen for og si det sånn jeg håpte på hjelp ..men jeg fikk ikke hjelp? Er det noen plass du kan anbefale , sim faktisk bryr seg om pasientene sine en de bryr seg for ryktet sitt. Jeg takker for hjelp på forhånd. Ps 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.