Gå til innhold

Er dette vanlig ved denne diagnosen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har diagnosen varig personlighetsendring etter traumer .

Blir veldig fort sliten og greier ikke være så mye sosial. Jeg faller ut og må trekke meg unna. Igår snakket jeg med tre personer i ca to timer. Da måtte jeg avlyse et møte senere på kvelden fordi jeg hadde null energi igjen. Alt stopper opp og jeg blir liggende på et mørkt rom.

Etter å ha hvilt i tolv timer, er jeg nå bedre. Kan tenke noenlunde klart igjen.

Er dette vanlig ved denne diagnosen? Livet mitt er veldig begrenset pga dette, kan ikke gjøre nesten noenting.

Før var jeg enormt sosial, hadde masse energi og pågangsmot. Jeg er redusert til en isolert, ensom og trist person som ikke ser så mye lyspunkt framover. Uansett hva jeg gjør så blir det jo feil.

Gode råd taes imot med takk!

Anonymous poster hash: e8e70...3fd

Skrevet

Jeg har diagnosen varig personlighetsendring etter traumer .

Blir veldig fort sliten og greier ikke være så mye sosial. Jeg faller ut og må trekke meg unna. Igår snakket jeg med tre personer i ca to timer. Da måtte jeg avlyse et møte senere på kvelden fordi jeg hadde null energi igjen. Alt stopper opp og jeg blir liggende på et mørkt rom.

Etter å ha hvilt i tolv timer, er jeg nå bedre. Kan tenke noenlunde klart igjen.

Er dette vanlig ved denne diagnosen? Livet mitt er veldig begrenset pga dette, kan ikke gjøre nesten noenting.

Før var jeg enormt sosial, hadde masse energi og pågangsmot. Jeg er redusert til en isolert, ensom og trist person som ikke ser så mye lyspunkt framover. Uansett hva jeg gjør så blir det jo feil.

Gode råd taes imot med takk!

Anonymous poster hash: e8e70...3fd

Kan jeg spørre deg hva slags behandling du har mottatt etter traumet? Er det lenge siden dette hendte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...