AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Har fått lov av psykologen å skrive sms til han. Oftest skriver jeg om problemer når jeg skriver, får nesten alltid svar. I går kveld skrev jeg om en meget positiv hendelse. Men har ikke fått noen respons eller svar.. Og det får meg til å føle meg sååå tåpelig.. Kanskje jeg burde latt være? Tenkte det kan være rom for litt positivitet og gode opplevelser.. Burde jeg latt være? Ville du svart NHD? Ps. Jeg sender ikke ofte sms.. Anonymous poster hash: ebc88...c2b Anonymous poster hash: ebc88...c2b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Har fått lov av psykologen å skrive sms til han. Oftest skriver jeg om problemer når jeg skriver, får nesten alltid svar. I går kveld skrev jeg om en meget positiv hendelse. Men har ikke fått noen respons eller svar.. Og det får meg til å føle meg sååå tåpelig.. Kanskje jeg burde latt være? Tenkte det kan være rom for litt positivitet og gode opplevelser.. Burde jeg latt være? Ville du svart NHD? Ps. Jeg sender ikke ofte sms.. Anonymous poster hash: ebc88...c2b Anonymous poster hash: ebc88...c2b Han burde gitt deg respons på det. Kanskje han tar det opp på neste time. Det hender min psykolog gjør det om jeg sender meldinger som vanligvis ikke trenger svar. Sånne typiske informasjonsmeldinger. Anonymous poster hash: 64dbd...514 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Jeg tenker at psykologen ikke er en venn som skal "hurre" når du opplever noe positivt. At du har fått tillatelse i den hensikt å sende sms dersom ting er vanskelig. Derfor er terapitimer rette stedet å ta opp positive hendelser. Anonymous poster hash: a3898...a89 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Jeg tenker at psykologen ikke er en venn som skal "hurre" når du opplever noe positivt. At du har fått tillatelse i den hensikt å sende sms dersom ting er vanskelig. Derfor er terapitimer rette stedet å ta opp positive hendelser. Anonymous poster hash: a3898...a89 Enkelte behandlere har jo som kjent en tendens til å fokusere på psykdom og problemer. Min behandler hadde nå ihverfall støttet meg og svart kort og positivt på en oppmuntrende tekstmelding. Det virker jo ikke som pasienten sender tekstmeldinger i hytt og pine.. I hverfall ikke når noe går bra.. Anonymous poster hash: ebc88...c2b 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Jeg synes det er ok at du sendte meldingen. Du vet imidlertid ikke hva behandleren gjør på fritiden; om vedkommende har telefonen på, er på hytta, har barneselskap, er syk osv osv Du skal derfor ikke legge noe i det at du ikke får svar - verken positivt eller negativt. Ta det opp i neste time. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.