AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Det har omsider slått meg at mennesker bare er dyr. Rett og slett. Og egentlig veldig mye feigere enn andre dyrearter. At vi er så moralske er bare tull. Anonymous poster hash: 04563...b70 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Det har omsider slått meg at mennesker bare er dyr. Rett og slett. Og egentlig veldig mye feigere enn andre dyrearter. At vi er så moralske er bare tull. Anonymous poster hash: 04563...b70 En dyreart som er mye utspekulert enn andre dyr, ikke bare dreper de hverandre men torturerer hverandre. Det gjør ikke andre dyr. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 En dyreart som er mye utspekulert enn andre dyr, ikke bare dreper de hverandre men torturerer hverandre. Det gjør ikke andre dyr. Vet du hva? jeg får mange ganger lyst til å slutte å spise fordi jeg skammer meg sånn over meg selv - og også andre. Jeg vil ikke være med menneskeheten mer... Anonymous poster hash: 04563...b70 0 Siter
neella Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Katter leker med (torturerer) byttene sine. Mange dyr spiser sine egne avkom, det gjør ikke dyret mennesket. Vi har valg, og mange gjør dårlige valg, men vi har også muligheten til å gjøre gode valg. 0 Siter
AnonymBruker? Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Jeg har alltid sagt : "Kvinnfolk er non rare dyr". Det er ikke så veldig populært av en eller annen grunn o.0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Vet du hva? jeg får mange ganger lyst til å slutte å spise fordi jeg skammer meg sånn over meg selv - og også andre. Jeg vil ikke være med menneskeheten mer... Anonymous poster hash: 04563...b70 Men det må du. Du vet jo at du ikke dreper og torturerer, du kan bære frem kjærligheten Men det hadde vært fint og flyttet til en annen planet. Jeg har lyst å slutte å spise kjøtt, når jeg var virkelig syk og mer opplyst klarte jeg ikke spise. Det sier vel sitt, spesielt kjøtt spyttet jeg ut igjen, det smakte smerte. 0 Siter
neella Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Vet du hva? jeg får mange ganger lyst til å slutte å spise fordi jeg skammer meg sånn over meg selv - og også andre. Jeg vil ikke være med menneskeheten mer...Anonymous poster hash: 04563...b70 Slutte å spise vil jeg si er et dårlig valg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Ja, vi er også dyr og har mange likhetstrekk, men vi er også noe mer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Men det må du. Du vet jo at du ikke dreper og torturerer, du kan bære frem kjærligheten Men det hadde vært fint og flyttet til en annen planet. Jeg har lyst å slutte å spise kjøtt, når jeg var virkelig syk og mer opplyst klarte jeg ikke spise. Det sier vel sitt, spesielt kjøtt spyttet jeg ut igjen, det smakte smerte. Følte også slik når jeg var syk og innlagt. Forsto virkelig hvor galt det var å spise kjøtt. Nå har jeg ikke lyst til å spise i det hele tatt. Anonymous poster hash: 04563...b70 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Ja, vi er også dyr og har mange likhetstrekk, men vi er også noe mer. Trodde ikke du NHD så oss mennesker som noe mer enn dyr. Jeg hadde en psykolog en gang som snakket om oss som vi bare var dyr. Anonymous poster hash: 04563...b70 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Følte også slik når jeg var syk og innlagt. Forsto virkelig hvor galt det var å spise kjøtt. Nå har jeg ikke lyst til å spise i det hele tatt. Anonymous poster hash: 04563...b70 Men du må spise for å overleve, men du trenger ikke spise dyr. Jeg tror man blir nærmere sjelen/sitt høyeste selv når man er syk, man ser lettere hva som er rett og galt, og tar mye smerte innover for vi lever i en grusom verden. Men håper du spiser noe, ellers blir du syk av det og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Men du må spise for å overleve, men du trenger ikke spise dyr. Jeg tror man blir nærmere sjelen/sitt høyeste selv når man er syk, man ser lettere hva som er rett og galt, og tar mye smerte innover for vi lever i en grusom verden. Men håper du spiser noe, elles blir du syk av det og. Men jeg skammer meg virkelig over å være menneske. Liker heller ikke sex, forbinder det bare med noe dyrisk. Ekkelt. Anonymous poster hash: 04563...b70 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Men jeg skammer meg virkelig over å være menneske. Liker heller ikke sex, forbinder det bare med noe dyrisk. Ekkelt. Anonymous poster hash: 04563...b70 Men du har ikke gjort noe galt, prøv å tenk på det. Jeg skammer meg også over menneskeheten, men vi må tenke på at det finnes gode mennesker også. Du trenger ikke ha sex heller Men spise det må du ellers blir du bare verre både fysisk og psykisk, spis noe du slipper å tygge bare svelge rett ned. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Men du har ikke gjort noe galt, prøv å tenk på det. Jeg skammer meg også over menneskeheten, men vi må tenke på at det finnes gode mennesker også. Du trenger ikke ha sex heller Men spise det må du ellers blir du bare verre både fysisk og psykisk, spis noe du slipper å tygge bare svelge rett ned. Jeg har drukket øl i dag da... :-) Anonymous poster hash: 04563...b70 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Men jeg skammer meg virkelig over å være menneske. Liker heller ikke sex, forbinder det bare med noe dyrisk. Ekkelt. Anonymous poster hash: 04563...b70 Dyr er fæle og mennesker er fæle. Hva kan man leve som uten å skamme seg? Kålrot? Det store flertallet av mennesker driver ikke å dreper eller plager andre. De fleste er snille og greie mesteparten av tiden. Man får all verdens elendighet konsentrert i nyhetene, og med mange milliarder mennesker blir det noen skrekkhistorier, 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Mennesket er det dyret som sitter på toppen av næringskjeden. Og de fleste er gode på bunnen Att det finnes drittsekker, og mere negative dyriske mennesker er helt klart, men de fleste er ganske ok. Det farligste med mennesket er att vi kan bli lett forledet politisk, enten det er høyre eller venstreekstremisme. Anonymous poster hash: 3605e...95b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Er jeg da på vei til å bli psykotisk hvis jeg tenker som jeg tenker (har vært det før). Det er så mye jeg ikke liker. Jeg liker ikke mennesker, liker ikke spise dyr, liker ikke meg selv (fordi jeg har baksnakket noen andre) og det hater jeg vet meg selv. Vil bare sulte meg, - i hvert fall ikke spise kjøtt.<br />Vil drikke urtete, og føle meg helt ren. Men liker jo heller ikke å være arrogant, det er ikke meningen. Jeg hater den følelsen at jeg faktisk liker smaken av biff, blodige biffer også og det skammer jeg meg over. Anonymous poster hash: 04563...b70 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. april 2014 Skrevet 9. april 2014 Jeg har drukket øl i dag da... :-) Anonymous poster hash: 04563...b70 Er nok det siste du trenger med ok 0 Siter
FGT Skrevet 10. april 2014 Skrevet 10. april 2014 Menneske er menneske, dyr er dyr. Kan ikke sammenblandes selv om det noen fellestrekk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.