frosken Skrevet 13. april 2014 Skrevet 13. april 2014 Familien min vil at jeg skal gå på medisiner :S Det har jeg stor forståelse for. Du pleier jo også selv å fremheve hvilken nytte du har hatt av medisiner. 0 Siter
missmas Skrevet 13. april 2014 Skrevet 13. april 2014 Det har jeg stor forståelse for. Du pleier jo også selv å fremheve hvilken nytte du har hatt av medisiner. Men at de vil jeg skal gå på medisiner viser hvor syk de har sett meg og det er trist. 0 Siter
frosken Skrevet 13. april 2014 Skrevet 13. april 2014 Men at de vil jeg skal gå på medisiner viser hvor syk de har sett meg og det er trist. Grunnen til at jeg så godt husker hva du skriver på dol, er at jeg har en venninne som du minner meg mye om. Og ja, det å se fullt utviklet mani med psykose er på sett og vis virkelig å se alvorlig psykisk sykdom - man husker det i etterkant. Samtidig så er også dette en form for sykdom som folk virkelig også oppfatter som _sykdom_ og ikke noe du selv kan styre. Hvis du tenker tilbake på hvordan dine svingninger ble oppfattet da du var yngre, så er det vel egentlig bedre slik du blir forstått nå? Jeg håper at du har en psykiater som fortsatt forsøker å finne optimal medisinering for deg. Jeg håper også at du på et eller annet tidspunkt får det såpass ok at du enten kan fullføre skolegang eller jobbe deltid. Men inntil det er slik, så får du forhåpentligvis en fin ferie i sommer :-) 0 Siter
missmas Skrevet 13. april 2014 Skrevet 13. april 2014 Grunnen til at jeg så godt husker hva du skriver på dol, er at jeg har en venninne som du minner meg mye om. Og ja, det å se fullt utviklet mani med psykose er på sett og vis virkelig å se alvorlig psykisk sykdom - man husker det i etterkant. Samtidig så er også dette en form for sykdom som folk virkelig også oppfatter som _sykdom_ og ikke noe du selv kan styre. Hvis du tenker tilbake på hvordan dine svingninger ble oppfattet da du var yngre, så er det vel egentlig bedre slik du blir forstått nå? Jeg håper at du har en psykiater som fortsatt forsøker å finne optimal medisinering for deg. Jeg håper også at du på et eller annet tidspunkt får det såpass ok at du enten kan fullføre skolegang eller jobbe deltid. Men inntil det er slik, så får du forhåpentligvis en fin ferie i sommer :-) du har helt rett ja jeg får en flott ferie…kjærligheten vet du <3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Når jeg leser dette kommer jeg til å tenke på min svigermor. Mens hun åpner dagens andre vinflaske sier hun at det er feigt å bruke kjemiske løsninger ["lykkepiller"] for å mestre livet :-) Hvilke medisiner du bruker, har din familie ingenting med! Anonymous poster hash: 0c86d...c0c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.