missmas Skrevet 11. april 2014 Skrevet 11. april 2014 fordi jeg er helt utmattet. bare å pusse tenner eller ta seg en dusj er et helvete. 0 Siter
missmas Skrevet 11. april 2014 Forfatter Skrevet 11. april 2014 fordi jeg har bipolar lidelse og da skal en helst ha stemningsstabiliserende så jeg skal klare meg med litium 0 Siter
neella Skrevet 11. april 2014 Skrevet 11. april 2014 men er det ikke vanlig at bipolare med primært depressive episoder bruker antidepressiva? det er flere i min familie med bipolar lidelse som bruker AD. 0 Siter
Gondor Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Jeg er bipolar og står på både Wellbutrin og Cipralex. Fungerer veldig bra. Få deg en kompetent psykiater! 0 Siter
Gondor Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Må nevne at jeg også står på stemningsstabiliserende og ap. 0 Siter
frosken Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 ja si det til legen min takk Antar at dette har sammenheng med at du har hatt flere heftige manier med innslag av psykose? Det kan ikke sammenlignes med bipolar 2. Jeg skjønner godt om ikke din psykiater vil gi deg AD nå når du om ikke så lange planlegger en lang ferie i utlandet. Dersom du skulle utvikle en ny mani under ferien, så vil du være svært utsatt for å bli utsatt for farlige ting. 0 Siter
frosken Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 fordi jeg har bipolar lidelse og da skal en helst ha stemningsstabiliserende så jeg skal klare meg med litium Får du ikke AP i tillegg til litium? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 fordi jeg er helt utmattet. bare å pusse tenner eller ta seg en dusj er et helvete. Det er rart du ikke får prøve det da. Synd du føler deg så dårlig 0 Siter
missmas Skrevet 12. april 2014 Forfatter Skrevet 12. april 2014 Får du ikke AP i tillegg til litium? jo, abilify. jeg fikk det fordi etter jeg trapped ned Cisordinol depot så trodde legen at det gikk så fort i hodet på meg at det ble vanskelig å prate. 0 Siter
missmas Skrevet 13. april 2014 Forfatter Skrevet 13. april 2014 Antar at dette har sammenheng med at du har hatt flere heftige manier med innslag av psykose? Det kan ikke sammenlignes med bipolar 2. Jeg skjønner godt om ikke din psykiater vil gi deg AD nå når du om ikke så lange planlegger en lang ferie i utlandet. Dersom du skulle utvikle en ny mani under ferien, så vil du være svært utsatt for å bli utsatt for farlige ting. Jeg trodde litium og abilify beskyttet mot mani så en ikke kunne få det selv ved AD bruk. Men jeg får klare meg uten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.