AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Jeg vet jeg er utålmodig, men har vært dårlig så lenge og begynte nettopp på zoloft. Gått på 50 mg i fem dager. Når vil dette få effekt? Må jeg opp i høyere doser for å få effekt? Fikk beskjed om å ikke øke dosen på fire uker. Synes det var lenge, er veldig plaget av angst og depresjon. Anonymous poster hash: c7334...6ac 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Angst: Kan virke allerede første dag ved å gjøre deg verre. Gradvis mindre bivirkninger inntil det slår over på den positive siden etter 2-3 uker. Depresjon: Ingen forverring i startfasen slik det er for angst. Bedring kan merkes vanligvis etter ca 10 dager. Så er det store individuelle variasjoner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Angst: Kan virke allerede første dag ved å gjøre deg verre. Gradvis mindre bivirkninger inntil det slår over på den positive siden etter 2-3 uker. Depresjon: Ingen forverring i startfasen slik det er for angst. Bedring kan merkes vanligvis etter ca 10 dager. Så er det store individuelle variasjoner. Ok, da får jeg smøre meg med tålmod. Takk for svar! Anonymous poster hash: c7334...6ac 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.