AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Er det noen som kjenner til en bra app til iphone for å føre stemningskart ved bipolare lidelser? Den burde helst vært på norsk, men det tror jeg ikke finnes. Men det finnes kanskje noen som er enklere å finne ut av selv om en ikke forstår så godt engelsk.Anonymous poster hash: 29d0d...60a 0 Siter
neella Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Moodtrack er ganske bra. Appen er på engelsk, men du kan skrive på norsk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Moodtrack er ganske bra. Appen er på engelsk, men du kan skrive på norsk. Jeg fant både en de tok betaling for og en som var gratis. Jeg vet ikke hva som er forskjellen, så jeg lasten ned den som var gratis i første omgang. Jeg klarer ikke helt å finne ut av den, men er det slik at du må logge deg på for å bruke den?Anonymous poster hash: 29d0d...60a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 Skrevet 13. april 2014 Jeg fant også en som heter bipol-app som jeg lastet ned. Men der må jeg også registrere meg, så jeg stoppet opp. Våget ikke. Hvem er det da som kan følge med hvordan jeg er psykisk?Anonymous poster hash: 29d0d...60a 0 Siter
Cammomille Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Optimism tror jeg den heter. Jeg bruker den og sender sammendrag til psykologen en dag i uken :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Optimism tror jeg den heter. Jeg bruker den og sender sammendrag til psykologen en dag i uken :-) Har lastet den ned nå, og prøver å finne ut hva alt betyr.Anonymous poster hash: 29d0d...60a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.