missmas Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Før elsket jeg å danse. Så hadde jeg en langvarig mani som endte med psykose og cisordinol gjorde lårene for stive til å danse. Byttet til abilify. Da gikk det litt bedre, men det var ikke det samme som før. Helt til igår, plutselig greide jeg å danse igjen og føle meg fri. 1,5 år etter psykosen. Da jeg var innlagt for depresjon med psykose (er uenig i diagnosen, jeg hadde bare utrolig kaos i hodet en periode jeg seponerte abilify), så syntes sykepleieren jeg var så stiv og dårlig holdning når jeg gikk, at han fikk meg til å prate med fysioterapeut som skulle gjøre holdningen min normal igjen når jeg gikk. Det kom seg av seg selv når tilstanden min bedret seg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. april 2014 Skrevet 12. april 2014 Før elsket jeg å danse. Så hadde jeg en langvarig mani som endte med psykose og cisordinol gjorde lårene for stive til å danse. Byttet til abilify. Da gikk det litt bedre, men det var ikke det samme som før. Helt til igår, plutselig greide jeg å danse igjen og føle meg fri. 1,5 år etter psykosen. Da jeg var innlagt for depresjon med psykose (er uenig i diagnosen, jeg hadde bare utrolig kaos i hodet en periode jeg seponerte abilify), så syntes sykepleieren jeg var så stiv og dårlig holdning når jeg gikk, at han fikk meg til å prate med fysioterapeut som skulle gjøre holdningen min normal igjen når jeg gikk. Det kom seg av seg selv når tilstanden min bedret seg. Jeg ble veldig stiv i kroppen av abilify og trilafon, enda stivere enn normalt...for jeg var stiv fra før og alle muskler verket. Før elsket jeg å danse. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. april 2014 Skrevet 13. april 2014 Jeg er redd det snarere er medisinene enn psykosen som gjør en stiv i kroppen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.