AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 Skrevet 13. april 2014 Jeg må fjerne visdomstann som er betent. Jeg er ikke redd for smerte eller sprøyter, men får katastrofetanker om at jeg ikke tåler bedeøvelsen, og at jeg skal blø ihjel fordi det sikkert er komplikasjoner med akkurat MIN tann. Ser for meg innleggelse på sykehus osv osv.... Jeg har aldri reagert sånn før, men dette kom etter at jeg holdt på å besvime av angst og smerte etter et legebesøk hvor spiral satt fast Jeg ble livredd etter det for å besvime igjen. Det har vært så mye stress i livet mitt de siste årene og jeg er sliten. Tåler kroppen min å fjerne en tann?? Anonymous poster hash: 3ea57...9db 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 Skrevet 13. april 2014 Ok, men der er ikke farlig å besvime av angst? Anonymous poster hash: 3ea57...9db 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. april 2014 Skrevet 13. april 2014 Å besvime er totalt ufarlig om du ikke gjør det ytterst på bryggekanten eller når du vader en stri elv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. april 2014 Skrevet 13. april 2014 :) Anonymous poster hash: 3ea57...9db 0 Siter
Zyprexus Skrevet 18. april 2014 Skrevet 18. april 2014 Det farligeste med å besvime er vel at du kan falle å slå deg. 0 Siter
sur kjerring Skrevet 19. april 2014 Skrevet 19. april 2014 Det farligeste med å besvime er vel at du kan falle å slå deg. Hos tannlegen sitter man ihvertfall trygt og godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.