YoplaitDouble Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Jeg har bestemt meg for å øke dosen av Tolvon (får lov av legen til å regulere det selv), for å få litt ekstra hjelp mot angsten som Cipralex ikke tar alene. Spørsmålet er som følger: Hvor høyt bør jeg trappe opp før jeg lar det stabilisere seg i påvente av effekt? Jeg får ca 25 nmol/l per 10mg inntatt. 90mg? 120mg? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Juster dosen etter virkningen på deg, ikke etter serumkonsentrasjon. Ja, hvis nødvendig 120 mg, 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 14. april 2014 Forfatter Skrevet 14. april 2014 Juster dosen etter virkningen på deg, ikke etter serumkonsentrasjon. Ja, hvis nødvendig 120 mg, Ja, det er jeg med på. Men jeg tenkte om du hadde er forslag til dosering jeg kunne prøvd i første omgang (basert på hva jeg oppga av serum). Jeg skal jo ikke vente 3 uker for hver eneste 10mg opp for å se effekt :-) Hvilken dose er det passe å trappe opp til, før jeg venter på effekt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Start med 30 og øk med 30 av gangen hver 3 uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.