Gjest Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Spiser dette medikamentet mot depresjon - 10 mg pr dag-kjente det jeg opplevd som umiddelbar effekt de første ukene.. Ble tidvis munter-Tenkte klarere og klarte å være mermålrettet, konsentrert og fikk noe økt energikapasitet. Ble generelt blidere og klarte å tenke fremover, gi av meg selv ( mer på linje med hvordan jeg har vært tidligere før dep)- nå har denne opplevde virkningen flatet ut og kjenner meg nesten apatisk, særlig på ettermiddagen og isolerer meg på soverommet- orker ikke bæres sammen m familien:( tåler ikke stress og kjenner meg så sliten.Og når jeg egentlig skal gjøre hyggelige ting gruer jeg meg og en tomhetsfølelse slår ned i kropp og sinn - helt uten grunn .Hvordan tolke dette? Har jeg bare vært i en placebo boble når det gikk bedre? 0 Siter
slabbedask Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Spiser dette medikamentet mot depresjon - 10 mg pr dag-kjente det jeg opplevd som umiddelbar effekt de første ukene.. Ble tidvis munter-Tenkte klarere og klarte å være mermålrettet, konsentrert og fikk noe økt energikapasitet. Ble generelt blidere og klarte å tenke fremover, gi av meg selv ( mer på linje med hvordan jeg har vært tidligere før dep)- nå har denne opplevde virkningen flatet ut og kjenner meg nesten apatisk, særlig på ettermiddagen og isolerer meg på soverommet- orker ikke bæres sammen m familien:( tåler ikke stress og kjenner meg så sliten.Og når jeg egentlig skal gjøre hyggelige ting gruer jeg meg og en tomhetsfølelse slår ned i kropp og sinn - helt uten grunn .Hvordan tolke dette? Har jeg bare vært i en placebo boble når det gikk bedre? Det kan jo være at depresjonen har blitt verre og at du trenger høyere dose, eller annen behandling. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Jeg mener du bør prøve 20 mg nå. Svært mange trenger såpass dose. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Takk for råd. Lurer dessuten på om jeg har blitt askutt hypokonder- vedvar t en stund- krisemaksimerer ( tror jeg) kroppslige kjensler.. Klør og tror jeg har kreft i div indre organer og vil komme til å dø snart. Opptar tanken- gir ubehag.. Spørs om det blir oppdaget - fått legeskrekk og.. Tør ikke tanken på at noen skal undersøke meg.. Har jeg blitt " gal"? Var da ikke sånn før syns jeg:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.