missmas Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Jeg dro på en dansetime på Elixia, men greide ikke nyte det, fordi jeg fikk sånn kaos i hodet av alt bråket. (Jeg var ikke sånn før) Burde jeg bare gått min vei og slappet av i stedet? Eller bør jeg stå i det, trener jeg da opp hodet igjen til å tåle det på sikt? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Jeg dro på en dansetime på Elixia, men greide ikke nyte det, fordi jeg fikk sånn kaos i hodet av alt bråket. (Jeg var ikke sånn før) Burde jeg bare gått min vei og slappet av i stedet? Eller bør jeg stå i det, trener jeg da opp hodet igjen til å tåle det på sikt? Noen trenger fred og ro mer enn andre, ikke alle tåler bråk/støy. 0 Siter
ColaZero Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Jeg dro på en dansetime på Elixia, men greide ikke nyte det, fordi jeg fikk sånn kaos i hodet av alt bråket. (Jeg var ikke sånn før) Burde jeg bare gått min vei og slappet av i stedet? Eller bør jeg stå i det, trener jeg da opp hodet igjen til å tåle det på sikt? Jeg tror at hvis du greier å stå i det så vil det gi seg etterhvert. Ihvertfall bli bedre! Så flott at du går på dansetime! 0 Siter
hu_derre_der Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 Liker du å høre på musikk? Kanskje det kunne ha vært noe? Men, enig i det som er skrevet over.... Noen trenger fred og ro dersom de skal få utbytte av trening. Og da kan et lokale fullt av bråkete maskiner og mennesker være veldig forstyrrende. 0 Siter
missmas Skrevet 14. april 2014 Forfatter Skrevet 14. april 2014 jeg har sånn kaos i hodet at det er like før jeg klikker!!!!!!! 0 Siter
hurlum Skrevet 14. april 2014 Skrevet 14. april 2014 jeg har sånn kaos i hodet at det er like før jeg klikker!!!!!!! Da er vi to. Umulig å få sove. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. april 2014 Skrevet 17. april 2014 Ørepropper? Nok lyd til at du kan danse, men mindre bråk? 0 Siter
missmas Skrevet 17. april 2014 Forfatter Skrevet 17. april 2014 Det var en god ide. Det skal jeg prøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.