AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 Skrevet 16. april 2014 Jeg skal ut og reise i tre dager. Skal kjøre bil dit, og det tar bare tre timer en vei. Skal også over med ferge. Skal reise sammen med samboer. Problemet er at jeg så lett får panikkanfall. Generell angst har jeg hele tiden. Jeg tror jeg har agorafobi. Jeg er livredd for å være langt hjemmefra, ta ferge og selve bilturen. Kanskje blir det bedre når jeg kommer frem, da har jeg en fast plass å forholde meg til. Sitter her med tankekaos og har det ikke godt. Reiser i morgen tidlig. Noen tips, noen råd? Anonymous poster hash: 9219a...f06 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 Skrevet 16. april 2014 Hva er det verste som kan skje? at du får et panikkanfall ?I så fall så er det jo ikke noe farlig, bare veldig ubehagelig, du blir jo ikke bevisstløs eller noe slikt. Bare la de anfallene komme og ikke hold noe igjen, det går over. Kanskje en stesolid hjelper når det står på som verst? Anonymous poster hash: f07b1...2dc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.