AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 Skrevet 16. april 2014 Jeg har bulimi, og jeg har endelig etter halve livet med den faenskapen fått medisin mot det. Selv om jeg ikke overspiser og kaster opp i samme grad så er tankene om mat og vekt der. Så jeg trenger nok terapi for å bli frisk.. Så da er spørsmålet mitt om det er mulig å få terapi (poliklinisk) ved et annet dps enn i min egen kommune? Av ulike årsaker kan jeg ikke gå her jeg bor. Takk for svar. Anonymous poster hash: 5f97a...0ae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 Skrevet 16. april 2014 Jeg har bulimi, og jeg har endelig etter halve livet med den faenskapen fått medisin mot det. Selv om jeg ikke overspiser og kaster opp i samme grad så er tankene om mat og vekt der. Så jeg trenger nok terapi for å bli frisk.. Så da er spørsmålet mitt om det er mulig å få terapi (poliklinisk) ved et annet dps enn i min egen kommune? Av ulike årsaker kan jeg ikke gå her jeg bor. Takk for svar. Det er fritt sykehusvalg i Norge. Det betyr at du som pasient har rett til å velge hvilket DPS du vil bruke til poliklinisk behandling. Anonymous poster hash: 4551a...5be 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.