Gå til innhold

Lamictal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg gjorde noe veldig dumt for å tøffe meg, tok noe lamictal uten å virkelig trenge det, er det farlig? Eller går det fint?

Anonymous poster hash: d92df...884

Skrevet

Hei!

Jeg gjorde noe veldig dumt for å tøffe meg, tok noe lamictal uten å virkelig trenge det, er det farlig? Eller går det fint?

Hvor stor dose tok du?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor dose tok du?

Jeg tok bare en tablett, men den var på 200mg.

Skrevet

Jeg er ingen lege, men jeg tviler på at det er farlig. Håper noen andre som vet helt sikkert svarer deg, helst NHD.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Helt ufarlig.

Skrevet

Helt ufarlig.

Svar som dette vil, for min del, trigge meg til en overdose. Kanskje er jeg veldig følsom, men utsagn som ufarliggjør piller og medisiner (og det å miste kontrollen og "gjøre noe dumt").

Ja, du vil vel mest sannsynlig ikke merke stort mer enn litt hodepine i værstefall ;-)

Skrevet

Forskjell på å ta en overdose og på å ta EN pille

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...