Gå til innhold

Sjokolade avhengighet


leahli

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Det forstod jeg jo :)

 

Men det er mange som ikke klarer dette på egenhånd og de trenger hjelp, på samme måte som andre problemstillinger. Noen ganger hjelper det å få hjelp.

Hei!

Helt enig!

Jeg hadde aldri vært så lykkelig uten hjelp fra min psykiater.

Nå klarer jeg meg selv, men jeg hadde ikke klart å komme på riktig lykkespor helt alene.

Jeg trengte starthjelpen som min psykiater ga meg ved diagnostisering og videre støtte hjelp oppfølging og gode samtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

 

Du må ville det selv, ellers går du bare opp igjen når du slippe rut.

Anonymous poster hash: 69b6a...a6e

 

Selvfølgelig vil jeg det selv men hadde trengt litt drahjelp, det er bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig vil jeg det selv men hadde trengt litt drahjelp, det er bare det.

 

Vil du det nok trenger du ikke drahjelp.

Anonymous poster hash: 69b6a...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hei!

Helt enig!

Jeg hadde aldri vært så lykkelig uten hjelp fra min psykiater.

Nå klarer jeg meg selv, men jeg hadde ikke klart å komme på riktig lykkespor helt alene.

Jeg trengte starthjelpen som min psykiater ga meg ved diagnostisering og videre støtte hjelp oppfølging og gode samtaler.

Ja det er viktig å kunne ta imot hjelp når man trenger det, da kan livet bli lettere .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

 

Vil du det nok trenger du ikke drahjelp.

Anonymous poster hash: 69b6a...a6e

 

Så da hadde jeg ikke trengt å bli innlagt på psykiatrisk heller da, så lenge jeg vil det selv kan jeg fikse det selv?

 

Dessuten har jeg klart før å gå ned mange kilo, og hva jeg klarer og ikke klarer vet du ingenting om. Du må jo bare ta meg på ordet, det er meg det gjelder..ikke deg. Og nå hadde jeg trengt litt hjelp, basta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Ja det er viktig å kunne ta imot hjelp når man trenger det, da kan livet bli lettere .

Hei!

Og det er viktig å erkjenne at man trenger hjelp, og ikke klarer alt selv.

Jeg trengte hjelp fra psykiatrien, jeg fikk det, og har bare godt å si om all den støtte og hjelp jeg har fått.

Og det gir også en ydmykhet, som er sunn og riktig, rett og slett fordi selv om jeg til tider har stålvilje, så hadde jeg ingen måte, noe redskap, noen evne til å få meg selv på plass, der kom min psykiater inn.:-)

Til tider enda kan jeg stille spørsmål ved. Min psykiateres overbevisning, om at jeg har asperger osv.. Men innerst inne vet jeg, om jeg tenker meg om, at jeg hadde verken hatt utdanning eller meg selv satt sammen uten hjelpen fra min psykiater. :-)

Endret av Madelenemie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Hei!

Og det er viktig å erkjenne at man trenger hjelp, og ikke klarer alt selv.

Jeg trengte hjelp fra psykiatrien, jeg fikk det, og har bare godt å si om all den støtte og hjelp jeg har fått.

Og det gir også en ydmykhet, som er sunn og riktig, rett og slett fordi selv om jeg til tider har stålvilje, så hadde jeg ingen måte, noe redskap, noen evne til å få meg selv på plass, der kom min psykiater inn.:-)

Til tider enda kan jeg stille spørsmål ved. Min psykiateres overbevisning, om at jeg har asperger osv.. Men innerst inne vet jeg, om jeg tenker meg om, at jeg hadde verken hatt utdanning eller meg selv satt sammen uten hjelpen fra min psykiater. :-)

Det er så fint å lese at du har fått så god hjelp og har kommet så langt pga det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Det er så fint å lese at du har fått så god hjelp og har kommet så langt pga det :)

Hei!

:-)

Og fint at jeg er så satt på plass at jeg er konstant lykkelig, selv når jeg er sliten.

Min psykiater sa at har man hatt det vanskelig blir man mer bevisst på lykkefølelsen når man kjenner den.

Jeg snakket med henne om dette for det er rart å være så lykkelig selv når livet er strevsomt.

Men det er som jeg kjenner at livet er strevsomt nå, på de og de områder, men det rokker ikke ved den grunnleggende lykkefølelsen som kommer av tryggheten min psykiater har hjulpet meg få på plass, ved å være så stødig sikker ærlighet trygt på plass for meg.

Nå blir hun jo 70 år, men nnå klarer jeg meg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hei!

:-)

Og fint at jeg er så satt på plass at jeg er konstant lykkelig, selv når jeg er sliten.

Min psykiater sa at har man hatt det vanskelig blir man mer bevisst på lykkefølelsen når man kjenner den.

Jeg snakket med henne om dette for det er rart å være så lykkelig selv når livet er strevsomt.

Men det er som jeg kjenner at livet er strevsomt nå, på de og de områder, men det rokker ikke ved den grunnleggende lykkefølelsen som kommer av tryggheten min psykiater har hjulpet meg få på plass, ved å være så stødig sikker ærlighet trygt på plass for meg.

Nå blir hun jo 70 år, men nnå klarer jeg meg selv :-)

Og man blir så takknemlig over lykkefølelsen når man har den :) Bra du klarer deg selv nå da, og du har jo verktøyene hun har gitt deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...