AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Nå er ferien over og jeg skal returnere. For 5 uker siden ble jeg satt på antidepresive medisiner. I løpet av ferien har jeg ikke blitt noe bedre, tvert imot så har jeg blitt mye verre. Jeg har en psykolog som jeg har skrevet notater til og sendt en gang i uka. Mitt spørsmål nå er burde jeg vise legen disse notatene som er fryktelig personlige eller ikke? Jeg skal til legen neste uke og jeg synes det er fryktelig vanskelig å fortelle hvordan jeg har det. Både fordi jeg er flau og generelt redd for leger, så da pleier jeg å pynte på det. Jeg hvet det ikke er så lurt, men klarer ikke å styre det.Anonymous poster hash: 92276...c76 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Nå er ferien over og jeg skal returnere. For 5 uker siden ble jeg satt på antidepresive medisiner. I løpet av ferien har jeg ikke blitt noe bedre, tvert imot så har jeg blitt mye verre. Jeg har en psykolog som jeg har skrevet notater til og sendt en gang i uka. Mitt spørsmål nå er burde jeg vise legen disse notatene som er fryktelig personlige eller ikke? Jeg skal til legen neste uke og jeg synes det er fryktelig vanskelig å fortelle hvordan jeg har det. Både fordi jeg er flau og generelt redd for leger, så da pleier jeg å pynte på det. Jeg hvet det ikke er så lurt, men klarer ikke å styre det.Anonymous poster hash: 92276...c76 Skal du ikke til psykologen snart? Du kan vise notatene til legen, ikke alltid like lett å snakke om problemene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Skal du ikke til psykologen snart? Du kan vise notatene til legen, ikke alltid like lett å snakke om problemene. Jo, jeg skal til psykologen snart. Men det er legen som styrer medisinene og hvis jeg ikke tør å si annet enn alt er ok, da vi hun jo ikke vurdere om det skal gjøres endringer. Jeg mente ikke at vi skulle diskutere problemene, men at hun kanskje trengte å vite at det ikke går så bra.Anonymous poster hash: 92276...c76 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.