Gå til innhold

Nesevist å spørre om behandlers erfaring


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva får deg til ikke å be om en medisinvurdering på dps? Du kan si akkurat dette til en dps-lege og høre hva han mener om medisiner.

tror ikke jeg tørr .. Da blir erkjennelsen av egen psykelighet så tydelig, er redd den og- vingler - vil ikke være syk!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 230
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    41

  • frosken

    32

  • XbellaX

    17

  • DoleMari

    13

Mest aktive i denne tråden

tror ikke jeg tørr .. Da blir erkjennelsen av egen psykelighet så tydelig, er redd den og- vingler - vil ikke være syk!!!!

Jeg skjønner ikke at du velger å leve på en livsløgn og unnvike å konfrontere dine egne vansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir erkjennelsen av egen psykelighet så tydelig, er redd den og- vingler - vil ikke være syk!!!!

For mange er det en naturlig sammenheng mellom sykdom og årelange sykemeldinger. 

 

Jeg er ingen fagperson, men jeg har betalt skatt i snart 40 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at du velger å leve på en livsløgn og unnvike å konfrontere dine egne vansker.

problemet er at jeg tror ikke helt på st dette er problemet som varer- plutselig forsvinner mesteparten. Jeg glemmer meg og ting går fint. Derfor så redd for å sykeliggjøre meg mer enn nødvendig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at jeg tror ikke helt på st dette er problemet som varer- plutselig forsvinner mesteparten. 

 

Hvem er det du prøver å lure egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at jeg tror ikke helt på st dette er problemet som varer- plutselig forsvinner mesteparten. Jeg glemmer meg og ting går fint. Derfor så redd for å sykeliggjøre meg mer enn nødvendig

 

Problemet namnlaus er at du er syk, du har et langt år fravær på sykemelding + alle sommermånedene. Det du strever med blir ikke plutselig borte. Du har problemer på flere områder som du har strevd med over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

tror ikke jeg tørr .. Da blir erkjennelsen av egen psykelighet så tydelig, er redd den og- vingler - vil ikke være syk!!!!

 

Hvorfor har du vært sykmeldt da? Er du en trygdesnyter;)

Anonymous poster hash: 84c0e...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er sjokkskadet av hele terapiopplegget .. Huff :(( jeg kjenner at måten hun ser meg på gir meg så vonde emosjoner ift til henne.. Eks kan jeg finne å si; jeg tror du er enig m de som ikke ga meg jobb osv Sikkert irrasjonelt , men jeg føler så sterkt at hun synes jeg er et fælt menneske ... Det overfører jeg trolig til mye av det hun sier og mine reaksjoner blir deretter... Synes dette er ekstremt vanskelig å gjøre noe med- Jeg har sans for uttalelsen enige om at vi er uenige, men jeg klarer ikke stole på henne og da faller ting på steingrunn. Føler jeg snakker med en som ikke liker meg , tar det sikkert personlig.., er jo sååå personlig .. Kunne ønske diagnosen var mer åpen og ikke klarert, når hun sier hun tror det er det så er det vel klarert. Leser diagnostiske vurderinger først er vage for så å øke i styrke... Klarer ikke se rasjonelt på dette - føler meg så skadeskutt .

 

Du mener din tolkning av henne og hennes utsagn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke jeg tørr .. Da blir erkjennelsen av egen psykelighet så tydelig, er redd den og- vingler - vil ikke være syk!!!!

Syk er du uansett, og det må du erkjenne for å kunne få hjelp. Du blir neppe frisk bare av å skrive her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du vært sykmeldt da? Er du en trygdesnyter;)

Anonymous poster hash: 84c0e...28f

takk for charmerende mistanke ! ( jobber du i nav??) tror ikke jeg orker å holde min milelange forsvarstale akkurat nå..:(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener din tolkning av henne og hennes utsagn?

Ja min tolkning heter det kanskje .. Tenker jo ikke at det er helt sant nødvendigvis .. Jeg kan ikke vite hva hun tenker.. Men assosierer og kjenner på gikta..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...