Gå til innhold

Hva er dine sparetips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

6. Dra på ferie når prisene er lavere

 

Dette er sikkert et godt tips - men er mange dette ikke passer for.

Blant annet når man har barn på skole - eller jobber et sted hvor man stenger i juli, slik at alle må ta ferie da

 

Anonymous poster hash: 4cea1...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    40

  • DexterMorgan

    31

  • Madelenemie

    15

  • stjernestøv

    7

Asperger meg her og meg der. Jeg vil snakke sparetips.

 

Vi kan jo la oss inspirere av Rimi- Hagen og sende blusene våre til England for å få nye snipper på dem istedenfor å handle i vilden sky på H&M. Nye knapper også, sikkert. Og jeg har blitt anbefalt en meget dyktig og billig skomaker i India. Hvis jeg legger ferieturen dit neste år kan jeg jo ta med alle slitte sko samtidig, så sparer jeg en pen slant.

 

Fabelaktig sparetips. Og i tillegg bærekraftig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja beklager det, var han anonyme tullingen som fortsatte å stille dumme spørsmål til meg også da måtte jeg jo svare o.0

Det er frivillig å svare. :ph34r:

Anonymous poster hash: 9a3db...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

 

Det er frivillig å svare. :ph34r:

Anonymous poster hash: 9a3db...e70

 

Ikke hvis man har OCD og ikke klarer å la et spørsmål stå ubesvart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke hvis man har OCD og ikke klarer å la et spørsmål stå ubesvart ;)

 

Ok, da har man åpentbart ikke noe valg. <_<  

Anonymous poster hash: 9a3db...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

 

Ok, da har man åpentbart ikke noe valg. <_<  

Anonymous poster hash: 9a3db...e70

 

 

Du forstår at din psykdom kontrollerer deg, men ikke at andres sykdom kontrollerer dem, ganske interessant egentlig ;) Du må være en spesiell fyr.

 

Men jada, vi har fri vilje, det er sant det, kanskje vi skal nedlegge psykiatrien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du forstår at din psykdom kontrollerer deg, men ikke at andres sykdom kontrollerer dem, ganske interessant egentlig ;) Du må være en spesiell fyr.

 

Men jada, vi har fri vilje, det er sant det, kanskje vi skal nedlegge psykiatrien

 

Kutter man ut all bullshitpraten er man faktisk ansvarlig for egne handlinger. Er man så psyk at man ikke ser noe problem med å slå ned, rane og voldta gamle damer bør man tvangsinnlegges.

Anonymous poster hash: 9a3db...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

 

Kutter man ut all bullshitpraten er man faktisk ansvarlig for egne handlinger. Er man så psyk at man ikke ser noe problem med å slå ned, rane og voldta gamle damer bør man tvangsinnlegges.

Anonymous poster hash: 9a3db...e70

 

 

Ja du kan gjerne få navnet mitt i PM hvis du vil så kan du be dem tvangsinlegge meg, jeg har dog aldri utført noen straffbare handlinger i mitt liv og har ingen planer om det heller så du kommer nok ikke langt med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Ja du kan gjerne få navnet mitt i PM hvis du vil så kan du be dem tvangsinlegge meg, jeg har dog aldri utført noen straffbare handlinger i mitt liv og har ingen planer om det heller så du kommer nok ikke langt med det :)

Hahaha, morsom du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kutter man ut all bullshitpraten er man faktisk ansvarlig for egne handlinger. Er man så psyk at man ikke ser noe problem med å slå ned, rane og voldta gamle damer bør man tvangsinnlegges.

Anonymous poster hash: 9a3db...e70

 

Hold opp med å koke suppe på en spiker nå. Selv om du kjeder deg, så er det ikke noen grunn til å prøve å få i stand drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Hahaha, morsom du :D

 

Jeg tror faktisk det hadde vært morsomt å være innlagt en stund bare for å se hvordan det er, har aldri vært det selv så jeg ser bare for meg stereotypene der :P Type sånn som man ser i filmer, må være litt interessant da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg tror faktisk det hadde vært morsomt å være innlagt en stund bare for å se hvordan det er, har aldri vært det selv så jeg ser bare for meg stereotypene der :P Type sånn som man ser i filmer, må være litt interessant da

Kunne godt vært innlagt med deg jeg ;) Det er faktisk artig å få kontakt med andre pasienter, de er som regel veldig ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja du kan gjerne få navnet mitt i PM hvis du vil så kan du be dem tvangsinlegge meg, jeg har dog aldri utført noen straffbare handlinger i mitt liv og har ingen planer om det heller så du kommer nok ikke langt med det :)

 

Snakker ikke om deg da :P Bare et rent hypotetisk eksempel.

Anonymous poster hash: 9a3db...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DexterMorgan

 

Snakker ikke om deg da :P Bare et rent hypotetisk eksempel.

Anonymous poster hash: 9a3db...e70

 

 

Okei, ja trodde du mente meg fordi jeg har ingen INDRE sperrer som sier "dette må du ikke gjøre dette er galt" jeg har bare YTRE sperrer som sier gjør du dette havner du i fengsel eller andre uhensikstmessige ting skjer. Men at jeg ikke har indre sånne følelsesmessige sperringer betyr ikke at jeg gjør gale ting for det, jeg er en ganske snill person selv om jeg ikke hadde hatt noe imot å være slem, hvis du skjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

Kunne godt vært innlagt med deg jeg ;) Det er faktisk artig å få kontakt med andre pasienter, de er som regel veldig ok.

 

generlet så liker jeg "rare" folk, for da føler jeg meg ikke så rar selv eller så uttafor, tror det hadde vært artig det altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, slapp nå bare av. Det var et helt vilkårlig eksempel.

 

Okei, ja trodde du mente meg fordi jeg har ingen INDRE sperrer som sier "dette må du ikke gjøre dette er galt" jeg har bare YTRE sperrer som sier gjør du dette havner du i fengsel eller andre uhensikstmessige ting skjer. Men at jeg ikke har indre sånne følelsesmessige sperringer betyr ikke at jeg gjør gale ting for det, jeg er en ganske snill person selv om jeg ikke hadde hatt noe imot å være slem, hvis du skjønner

 

Øh nei. Det forstod jeg ikke så mye av.  :wacko:

 



Anonymous poster hash: 9a3db...e70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

generlet så liker jeg "rare" folk, for da føler jeg meg ikke så rar selv eller så uttafor, tror det hadde vært artig det altså

Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DexterMorgan

 

Nei, slapp nå bare av. Det var et helt vilkårlig eksempel.

 

 

Øh nei. Det forstod jeg ikke så mye av.  :wacko:

 

Anonymous poster hash: 9a3db...e70

 

Er du litt treg eller :P

 

Hvis du gjør noe kriminelt så føler du deg dårlig, samvittighet etc

Hvis jeg gjør noe kriminelt så føler jeg meg ikke dårlig, jeg har ikke samvittighet etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du litt treg eller :P

 

Hvis du gjør noe kriminelt så føler du deg dårlig, samvittighet etc

Hvis jeg gjør noe kriminelt så føler jeg meg ikke dårlig, jeg har ikke samvittighet etc.

Hei!

Har du aldri fått dårlig samvittighet?

Syns rart, men fint du innrømmer det, det er en del NT mennesker som lyver på skumle måter, det er umulig for meg å forklare, da det er for komplisert, derfor foretrekker de som ærlig innrømmer sine dårlige sider osv...

Det er realt, tror derfor jeg liker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Er du litt treg eller :P

 

Hvis du gjør noe kriminelt så føler du deg dårlig, samvittighet etc

Hvis jeg gjør noe kriminelt så føler jeg meg ikke dårlig, jeg har ikke samvittighet etc.

Det er vanskelig å tro på deg når du sier du ikke har noen følelser. Det må være en forenkling. Jeg tror du ville vært en slags grønnsak om du bokstavlig talt var helt uten følelser, og dermed uten motivasjon for noe som helst. Det skinner igjennom at du er engasjert i visse ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...