stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 (endret) http://www.nyhetsspeilet.no/2010/07/du-er-syk/ Blir bare skremt av dette! Endret 10. august 2014 av stjernestøv 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 http://www.nyhetsspeilet.no/2010/07/du-er-syk/ Blir bare skremt av dette! Du kunne i funnet en litt mer seriøs side? Nyhetsspeilet er fullt av svartsynte og udokumenterte konspirasjonsteorier, samt ganske ufyselig jødehat, inkluder bortforklaringer av Holocaust. Her fiskes det etter naive lettlurte sjeler. Har konspirasjonsteoriene blitt erstattning for religion? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Du kunne i funnet en litt mer seriøs side? Nyhetsspeilet er fullt av svartsynte og udokumenterte konspirasjonsteorier, samt ganske ufyselig jødehat, inkluder bortforklaringer av Holocaust. Her fiskes det etter naive lettlurte sjeler. - og artikkelen er i tillegg svært dårlig skrevet. Umulig å ta slikt på alvor. 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Hvem er forøvrig denne Reidun Carstens som har skrevet "artikkelen"? Hva slags bakgrunn har hun for å komme med disse friske påstandene? Eneste jeg kunne finne etter et Google-søk er at hun er en Frp-politiker fra Trondheim som støtter Märtha og engleskolen, og ellers hevder hun kan snakke med katter. 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 http://www.nyhetsspeilet.no/2010/07/du-er-syk/ Blir bare skremt av dette! Leste artikkelen. Blir også litt skremt av slikt. Forgifter jeg hjernen min? Er diagnoser bare oppspinn? Men skjønner ikke hvordan jeg skal greie meg uten medisiner heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Haha... det blir mye søppel i verden når alle kan være redaktør...Anonymous poster hash: 2b653...d64 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Du kunne i funnet en litt mer seriøs side? Nyhetsspeilet er fullt av svartsynte og udokumenterte konspirasjonsteorier, samt ganske ufyselig jødehat, inkluder bortforklaringer av Holocaust. Her fiskes det etter naive lettlurte sjeler. Har konspirasjonsteoriene blitt erstattning for religion? Å visste ikke at det var en sånn side, men var jo litt betryggende det da, uff 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Leste artikkelen. Blir også litt skremt av slikt. Forgifter jeg hjernen min? Er diagnoser bare oppspinn? Men skjønner ikke hvordan jeg skal greie meg uten medisiner heller. Nei noen må jo ha medisiner, jeg ble mest redd av at jeg kan dø av det. Tror det er et liv etter dette men vil ikke dø enda 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Det har du helt rett i. Dette er psykiatri. De som står bak denne nettsiden har alvorlige psykoselidelser. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Det har du helt rett i. Dette er psykiatri. De som står bak denne nettsiden har alvorlige psykoselidelser. Godt det bare er oppspinn da, det er folk som tror på dette. Og har de psykoselidelser burde de jo fått smake sin egen medisin, eller det de skriver om her...medisiner. 0 Siter
Solemnity Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Nei noen må jo ha medisiner, jeg ble mest redd av at jeg kan dø av det. Tror det er et liv etter dette men vil ikke dø enda Jeg forstår om du ikke kan så mye for at du blir skremt av for oss andre helt uvirkelige ting. Men du kan vel i alle tilfeller gjøre deg selv den tjenesten at du forholder deg til profesjonelle og ikke oppsøker masse alternativt tull? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Jeg forstår om du ikke kan så mye for at du blir skremt av for oss andre helt uvirkelige ting. Men du kan vel i alle tilfeller gjøre deg selv den tjenesten at du forholder deg til profesjonelle og ikke oppsøker masse alternativt tull? Trodde ikke denne siden var alternativ. 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Det har du helt rett i. Dette er psykiatri. De som står bak denne nettsiden har alvorlige psykoselidelser. Det refereres til psykiatere og psykologer i artikkelen. De synes sikkert du har en alvorlig psykoselidelse. Tror du for mange tar psykofarmaka i dag? Det sies at så mange tar det men personlig vet jeg av bare en 3-4 stykker i min familie/vennekrets. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Nei, jeg tror ikke for mange tar psykofarmaka. Heller for få. ( i Norge) Men det finnes alltid enkelteksempler på folk som ikke skulle ha hatt den medisinen de tar. Dette gjelder både psykofarmaka, blodtrykksmedisiner, antibiotika - ja, alle type medisiner. PS: Jeg skrev ikke om en bestemt artikkel. Jeg beskrev de som driver nettstedet. 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Nei, jeg tror ikke for mange tar psykofarmaka. Heller for få. ( i Norge) Men det finnes alltid enkelteksempler på folk som ikke skulle ha hatt den medisinen de tar. Dette gjelder både psykofarmaka, blodtrykksmedisiner, antibiotika - ja, alle type medisiner. PS: Jeg skrev ikke om en bestemt artikkel. Jeg beskrev de som driver nettstedet. Takk for svar! Så da er det de som driver nettstedet som sikkert mener du er gal da 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Takk for svar! Så da er det de som driver nettstedet som sikkert mener du er gal da Det er mange sannheter her i verden Hvem kan si hva som er den rette og den hele? Nobody! 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Det er mange sannheter her i verden Hvem kan si hva som er den rette og den hele? Nobody! Sikkert ingen som kan det nei. Men en må jo velge hvem en vil høre på. Velge seg en vei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Det er mange sannheter her i verden Hvem kan si hva som er den rette og den hele? Nobody! Du kan bruke sunn fornuft. Anonymous poster hash: 0d9a5...c1a 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Du kan bruke sunn fornuft. Anonymous poster hash: 0d9a5...c1a Da må en jo først vite hva som er fornuftig 0 Siter
slabbedask Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Da må en jo først vite hva som er fornuftig Det fornuftige er å holde seg frisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.