Gå til innhold

Våknet med grusomme smerter i natt

Anbefalte innlegg

Nederst i magen, strålende mot underlivet og litt mot høyre.

Vanskelig å finne liggestilling som var behagelig. Følte meg litt småkvalm og som om jeg hadde lavt blodsukker, så jeg tok meg en Voltarol. Klarte omsider å sove og våknet smertefri. Smertene må ha vært 30-50 min. Konstant av karakter.
Nå føler jeg som om blæren er oppfylt.

Kan det ha vært en slags nyrestein? Ikke smerter i rygg.

Anonymous poster hash: 0ca33...698
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400482-v%C3%A5knet-med-grusomme-smerter-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, men det er vel mer intenst og mer på høyresiden? Følte det var litt lavere enn der blindtarmen sitter? 
Jeg har arr etter keisersnitt og smerten strålte bare svakt ut mot høyre under keisersnittarret. Ellers kjentes det mest som smerter fra livmor, det verket på en meget spesiell måte, minte meg litt om de murringene man fikk før fødsel... kynnere og falske rier... Husker jeg fikk grusomt vondt når de falske riene pågikk og ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg pga det var så vondt. Litt sånn smerte var det.

Jeg har ikke hatt så sterke smerter i dag, men har følt meg full i blære og gått på do en del ganger, og har litt stingfølelse når jeg strekker meg, som om der er noen ømme sener i magen. 

Har forøvrig hormonspiral. Ingen blødning etter disse smertene i natt.

Men jeg tror jeg får meg en legetime om jeg får mer smerter... burde vel gått etter i natt, men jeg skal jo aldri til lege jeg. Ikke før jeg ligger der...

Anonymous poster hash: 0ca33...698

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...