Gå til innhold

Dette er min "sovemedisin"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denn har en helt magisk virkning på meg, sovner hver gang. Kanskje noen andre kan ha glede av den og....

Skrevet

Dette var det tristeste jeg har hørt på lenge...Jeg ble helt deprimert og nedstemt...

Anonymous poster hash: 0fb08...141
Skrevet

Takk! Dette var fint. Sønnen min på 11 år sovnet i sofaen til musikken med et smil om munnen. :-)

Skrevet

Takk! Dette var fint. Sønnen min på 11 år sovnet i sofaen til musikken med et smil om munnen. :-)

Da her det samme virkning på flere :) Behagelig for kropp og sjel.

Skrevet

Dette var det tristeste jeg har hørt på lenge...Jeg ble helt deprimert og nedstemt...

Anonymous poster hash: 0fb08...141

Uff, da. Det kan nok være litt trist ja. Enten like man det eller ikke... jeg liker melankonisk musikk...

Skrevet

Uff, da. Det kan nok være litt trist ja. Enten like man det eller ikke... jeg liker melankonisk musikk...

Denne er fin å sove til (varer i 7 timer):

https://www.youtube.com/watch?v=_SY94KemG0E

Skrevet

Denne er fin å sove til (varer i 7 timer):

https://www.youtube.com/watch?v=_SY94KemG0E

Kunn fint sovnet til den og. Det som er så bra er at den varer i 7 timer- og da er man jo garantert å få sove, og slippe å tenke på at den stopper før man sovner.

Skrevet (endret)

Masse hjelp i sånn om du vil slappe av og koble ut alt! Til og med folk som ikke sliter psykisk kan ha glede av å sette av en halvtime til sånn! Selv bruker jeg disse appene på min iPhone:

relax & sleep well by glenn harrold: a relaxation self-hypnosis meditation

og

relax with andrew johnson lite

Tipper at de finnes til Android også. Sett av litt tid, lås døra, sett på deg høretelefoner og nyt det! Begge to er gratis, med du får kjøpt ekstramateriale, men det har ikke jeg gjort siden det som er gratis er bra.

Endret av Zyprexus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...