DoleMari Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Denn har en helt magisk virkning på meg, sovner hver gang. Kanskje noen andre kan ha glede av den og.... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Dette var det tristeste jeg har hørt på lenge...Jeg ble helt deprimert og nedstemt... Anonymous poster hash: 0fb08...141 0 Siter
bollekinn Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Takk! Dette var fint. Sønnen min på 11 år sovnet i sofaen til musikken med et smil om munnen. :-) 0 Siter
DoleMari Skrevet 29. august 2014 Forfatter Skrevet 29. august 2014 Takk! Dette var fint. Sønnen min på 11 år sovnet i sofaen til musikken med et smil om munnen. :-) Da her det samme virkning på flere Behagelig for kropp og sjel. 0 Siter
DoleMari Skrevet 29. august 2014 Forfatter Skrevet 29. august 2014 Dette var det tristeste jeg har hørt på lenge...Jeg ble helt deprimert og nedstemt... Anonymous poster hash: 0fb08...141 Uff, da. Det kan nok være litt trist ja. Enten like man det eller ikke... jeg liker melankonisk musikk... 0 Siter
slabbedask Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Uff, da. Det kan nok være litt trist ja. Enten like man det eller ikke... jeg liker melankonisk musikk... Denne er fin å sove til (varer i 7 timer): https://www.youtube.com/watch?v=_SY94KemG0E 0 Siter
DoleMari Skrevet 29. august 2014 Forfatter Skrevet 29. august 2014 Denne er fin å sove til (varer i 7 timer): https://www.youtube.com/watch?v=_SY94KemG0E Kunn fint sovnet til den og. Det som er så bra er at den varer i 7 timer- og da er man jo garantert å få sove, og slippe å tenke på at den stopper før man sovner. 0 Siter
Zyprexus Skrevet 31. august 2014 Skrevet 31. august 2014 (endret) Masse hjelp i sånn om du vil slappe av og koble ut alt! Til og med folk som ikke sliter psykisk kan ha glede av å sette av en halvtime til sånn! Selv bruker jeg disse appene på min iPhone: relax & sleep well by glenn harrold: a relaxation self-hypnosis meditation og relax with andrew johnson lite Tipper at de finnes til Android også. Sett av litt tid, lås døra, sett på deg høretelefoner og nyt det! Begge to er gratis, med du får kjøpt ekstramateriale, men det har ikke jeg gjort siden det som er gratis er bra. Endret 31. august 2014 av Zyprexus 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.