Gå til innhold

fins det sigarettsøppelkasser?

Anbefalte innlegg

Naboen sliter med at sigaretter havner nedi hagen deres… Det kommer visstnok fra vår veranda, selv om Ewa putter sigarettene i en vase vi har stående på verandaen… De sier det nok er vinden som blåser sigarettene ned i deres hage, for ingen andre naboer røyker… Hva kan jeg kjøpe for å få stoppet dette?

Anonymous poster hash: b8a18...df0
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400843-fins-det-sigaretts%C3%B8ppelkasser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naboen sliter med at sigaretter havner nedi hagen deres… Det kommer visstnok fra vår veranda, selv om Ewa putter sigarettene i en vase vi har stående på verandaen… De sier det nok er vinden som blåser sigarettene ned i deres hage, for ingen andre naboer røyker… Hva kan jeg kjøpe for å få stoppet dette? Anonymous poster hash: b8a18...df0

Troller du nå?

Anonymous poster hash: db586...875

Annonse

Jeg gjetter på at naboene også synes det er heslig når "Eva" står på verandaen og røyker så røyken blåser inn til dem. Jeg kan nesten ikke ha verandadøra mi oppe når det er finvær for begge naboene under meg bor da på sin veranda med røyken i kjeften...! Ta hintet - få kjerringa di til å slutte å røyke!

nei vi er i tredje etasje og naboene i første, problemet er at de får sneiper på gressplen sin fordi når ewa bare legger sneipene i en vase, blåser de ut tydeligvis Anonymous poster hash: b8a18...df0

Hvis "Ewa" tar med sneipen inn er hele problemet løst.

Anonymous poster hash: db586...875

Annonse

Askebeger med lokk får du kjøpt på europris og nille.

det blir kanskje et billigere alternativ enn det jeg bestilte..får det ikke før jeg har betalt faktura, så da sjekker jeg nille først . takk for tips

det blir kanskje et billigere alternativ enn det jeg bestilte..får det ikke før jeg har betalt faktura, så da sjekker jeg nille først . takk for tips

Gjør det, vi har slike og de ser ut som små søppelbøtter. Veldig greie :)

906783-8-1328367968920.jpg

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...