Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe...

Ikke er jeg spesielt "skinny"... og forhåpentligvis synes de som kjenner meg at jeg er sånn rimelig grei  :rolleyes:

Men jeg prøver nå å leve livet til en "naturlig tynn" person. Iakttar hva de gjør, hva er hemmeligheten? Hemmeligheten er at det er ikke noen hemmelighet. Det skal i grunnen ikke så mye til. Men det krever for tidligere storspisere en del planlegning, spesielt i begynnelsen, til vanene er endret, og evne til å holde fokus, også etter at nyhetens interesse har lagt seg og hverdagene kommer. 

Jeg prøver å mikse det beste av flere verdener, lever litt sånn som man gjorde på søttitallet, spiser måltider, ikke så store, og de fleste hjemmelaget og/eller spist hjemme. Godteri og kaker bare til spesielle anledninger. Tar en av hver, ikke halve fatet. Deler med en venn. Legger tilbake halvparten. Vann for tørsten. Prøver eksotiske ingredienser og retter rett som det er. Går til og fra om jeg skal noe. Går kveldstur istedenfor å kjøre kanalslalom (eller i mitt tilfelle, tvangsmessig nettsurfing). Gymnastikk på stuegulvet (knebøy, pushups og dips; liker dette faktisk ganske godt).

Dermed trenger jeg ikke å sulte meg eller gå på treningsstudio for å gå ned i vekt eller holde vekten og formen. Føler meg opplagt og stort sett i godt humør.

Hadde bare lyst til å dele noen tanker  :)

Endret av Bella Dotte
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/400948-min-skinny-bitch-livsstil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hehe...

Ikke er jeg spesielt "skinny"... og forhåpentligvis synes de som kjenner meg at jeg er sånn rimelig grei  :rolleyes:

Men jeg prøver nå å leve livet til en "naturlig tynn" person. Iakttar hva de gjør, hva er hemmeligheten? Hemmeligheten er at det er ikke noen hemmelighet. Det skal i grunnen ikke så mye til. Men det krever for tidligere storspisere en del planlegning, spesielt i begynnelsen, til vanene er endret, og evne til å holde fokus, også etter at nyhetens interesse har lagt seg og hverdagene kommer. 

Jeg prøver å mikse det beste av flere verdener, lever litt sånn som man gjorde på søttitallet, spiser måltider, ikke så store, og de fleste hjemmelaget og/eller spist hjemme. Godteri og kaker bare til spesielle anledninger. Tar en av hver, ikke halve fatet. Deler med en venn. Legger tilbake halvparten. Vann for tørsten. Prøver eksotiske ingredienser og retter rett som det er. Går til og fra om jeg skal noe. Går kveldstur istedenfor å kjøre kanalslalom (eller i mitt tilfelle, tvangsmessig nettsurfing). Gymnastikk på stuegulvet (knebøy, pushups og dips; liker dette faktisk ganske godt).

Dermed trenger jeg ikke å sulte meg eller gå på treningsstudio for å gå ned i vekt eller holde vekten og formen. Føler meg opplagt og stort sett i godt humør.

Hadde bare lyst til å dele noen tanker  :)

Så flink du har vært og er :) Jeg har nettopp begynt med å legge om mine egne vaner, og det er motiverende å høre at du har klart det. Jeg blir fryktelig stresset av all informasjonen som foreligger, og dermed er det betryggende å høre at det kan holde med måtehold og trening for å endre livsstil. Så jeg likte absolutt ditt innlegg, og skal prøve å følge den veien du har valgt selv også, selv om det nok blir svært tøft. 

Anonymous poster hash: 6f62e...8a2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...