Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med x-en nå ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    38

  • mariaflyfly

    14

  • morsan

    13

  • Savannah

    12

X-en er kjøpt ut av leiligheten, så ting går riktig vei her nå. Har fått en midlertidig jobb og det eneste som står igjen nå er å få en fast jobb. Får tro det ordner seg det også på sikt.

Er det virkelig sant?! Så fantastisk!!!!!!  :D  :D  :D  :D  :D  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-en er kjøpt ut av leiligheten, så ting går riktig vei her nå. Har fått en midlertidig jobb og det eneste som står igjen nå er å få en fast jobb. Får tro det ordner seg det også på sikt.

 

Nå blei jeg skikkelig glad! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må takke deg skikkelig for at du ga meg tipset om dette firmaet. Tusen takk !  :) Siden tipset kom i fra deg,  forsto jeg jo på forhånd at det var et seriøst firma og det var det :-) Ser ut til at de gjør en skikkelig jobb og badet er ferdig om noen dager. Skal få nøyaktig dato i morgen. Det som også har vært deilig er at jeg har sluppet å fly i butikker for å plukke ut møbler og fliser. G... har mailet meg noen bilder, så det var bare å plukke ut det jeg ville ha og han har lagt frem noen fliser i leiligheten, slik at jeg kunne stikke innom å velge ut. Helt topp ! :D  X-en er kjøpt ut av leiligheten, så ting går riktig vei her nå. Har fått en midlertidig jobb og det eneste som står igjen nå er å få en fast jobb. Får tro det ordner seg det også på sikt.

Gratulerer både med minus X, nytt bad  - og vikarjobb! Noen ganger er livet greiere enn ellers;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

X-en er kjøpt ut av leiligheten, så ting går riktig vei her nå. 

Du store all verden, DETTE var dagens gladnyhet!! :D Dette er jeg bare SÅ glad for på din vegne, for dette betyr faktisk at alle trusler heretter er relativt tomme! Lykke til på jobbjakt, det ordner seg helt sikkert snart det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker noe bitter på ham fordi han har god råd og du ikke har det. Hvis han var med på å kjøpe en leilighet som kun du skulle bo i, er det ikke mye forlangt at du betaler husleie.

Ift oppussing av badet er saken enkel. Verdien på leiligheten vil bli mindre ved et videresalg dersom du ikke kan vise til at et godkjent firma har gjort arbeidene på badet. Dersom han insisterer på å bruke et lavt anbud må han også godta en lavere takst på huset. Og det regnestykket vil neppe gå i hans favør.

Ift tennisen så blir det helt meningsløst at han skal bestemme at hun skal spille tennis, og at du skal betale for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker noe bitter på ham fordi han har god råd og du ikke har det. Hvis han var med på å kjøpe en leilighet som kun du skulle bo i, er det ikke mye forlangt at du betaler husleie.

Kjøpet av den leiligheten var en del av en "sluttavtale" i forbindelse med skilsmissen, siden han hadde særeie på omtrent alt.  Trådstarter ville ikke hatt råd til å bo i området der datteren deres går på skole, hvis de skulle startet helt fra nullnivå igjen.

 

Den avtalen var så skjev at det faktisk er helt hinsides å kreve husleie i tillegg, etter at den har trådd i kraft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Så flott :-) Glad for å høre!

(Og send meg gjerne mld om navn på firma og prisen og slikt ;))

Beklager sent svar, men nå har du melding på face :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...