Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med x-en nå ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg er enig i alt du sier her og det er den saken jeg jobber med nå. 

 

Siste nytt som har skjedd i saken : Han vet nå at jeg kommer til å bruke Mur og Flisconsult AS, samme hva søren han presser med og nå var det greit og han er enig i at jeg kjøper han ut uansett. Kjæresten fikk sjekket opp hvem som var sertifisert og hvem som ikke var det. Mur og Flisconsult As står på lista. Ingen av de andre, så det er ikke mer å lure på.

 

Men noe plager han og det er farsbidraget. Jeg fortalte han at jeg betaler for datterens frtidsaktiviteter selvsagt, men at han ikke kan melde henne på ting for så å sende over regninga til meg. Jeg må diskutere med datteren hva hun skal være med på. Om han ønsket å melde henne på noe jeg ikke hadde råd til, må han gjerne det, men betale det selv.

 

Dermed kom det et nytt pressmiddel. Han ønsker ikke ha datteren noe mer. Ingen dager over hodet.

 

Jaja og slik går no dagan ! Det siste pressmiddelet klarer ikke en gang å skremme meg, for dette vet jeg at han ikke gjennomfører.

Anonymous poster hash: dbfed...c2b

 

Presisering: Han klarte å si at siden han betalte farsbidrag, var han ikke ansvarlig for å ha henne noe av tiden. Virker ikke som han forstår hva farsbidrag er for noe.

 

Jeg sa det var greit. I morgen har han uansett skiftet mening.

Anonymous poster hash: dbfed...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    38

  • mariaflyfly

    14

  • morsan

    13

  • Savannah

    12

Godt å høre at du vant kampen om badet. Jeg mener man heller må betale noe mer for å få forsvarlige løsninger.

 

Jeg har heller ingen tro på at han klarer å la være å ha datteren sin på besøk. Han er best på trusler og dårligere på gjennomføring - heldigvis;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presisering: Han klarte å si at siden han betalte farsbidrag, var han ikke ansvarlig for å ha henne noe av tiden. Virker ikke som han forstår hva farsbidrag er for noe. Jeg sa det var greit. I morgen har han uansett skiftet mening. Anonymous poster hash: dbfed...c2b

Hallo!!!, hadde jeg sagt; - hører du hva du sier? Skal du ikke ha kontakt med datteren din? Hva slags mann er du? Det er rett og slett noen ting man ikke truer med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!!, hadde jeg sagt; - hører du hva du sier? Skal du ikke ha kontakt med datteren din? Hva slags mann er du? Det er rett og slett noen ting man ikke truer med!!

Det er ikke noe normale menn truer med. Likevel bør hun ikke si slike ting til en som han. Og jeg forstår som at hun ikke kommenterte heller. Han kan nok få en syk følelse av å ramme ekskona hvis han ser ar hun blir opprørt/lei seg på datterens vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe normale menn truer med. Likevel bør hun ikke si slike ting til en som han. Og jeg forstår som at hun ikke kommenterte heller. Han kan nok få en syk følelse av å ramme ekskona hvis han ser ar hun blir opprørt/lei seg på datterens vegne.

 

Enig. Svar så nøytralt som mulig og sørg for å ha det skriftlig.

Det er jo ikke første gangen denne trusselen kommer... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe normale menn truer med. Likevel bør hun ikke si slike ting til en som han. Og jeg forstår som at hun ikke kommenterte heller. Han kan nok få en syk følelse av å ramme ekskona hvis han ser ar hun blir opprørt/lei seg på datterens vegne.

Det er bare så simpelt... Men hvis han ikke er "normal," så er det sikkert like greit å ikke di noe, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med farsbidrag hadde jeg glatt overhørt.  Han holder på å miste grepet og da tyr han til slikt lavmål.  Det er ikke noe å tenke på for det er lite sannsynlig at han gjennomfører det og i hvert fall lurest å vente med å si eller foreta seg noe før det viser seg å være virkelighet.

 

Kjøp han ut av leiligheten og puss opp badet.  La det holde nå og så blir datteren raskt større;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Bra! Fortsett som du har gjort i det siste så blir du ferdig med mannen en gang for alle.

Da er kontrakten signert og de begynner å jobbe mandag eller tirsdag . Da er det bare å tømme badet for ting og tang, pakke klær og flytte ut for en 4-ukers periode. Gleder meg til alt er ferdig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Da er kontrakten signert og de begynner å jobbe mandag eller tirsdag . Da er det bare å tømme badet for ting og tang, pakke klær og flytte ut for en 4-ukers periode. Gleder meg til alt er ferdig :-)

Og så ordner det seg på jobbfronten også :-) Ting ser litt lysere ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Så flott da! Håper du blir fornøyd m bad og jobb:)

Jeg fikk dessverre ikke en jobb jeg hadde veldig veldig veldig lyst på. Jeg fikk svar for noen uker siden på en jobb med over 400 søkere hvor de ville ha meg til intervju en gang i midten av september. Fikk nå svar om at de har endret betingelsene for ansettelse og at de vil se på andre løsninger. Ble derfor aldri innkalt til intervju likevel. Veldig kjedelig altså, da jeg hadde så lyst på denne jobben :(  Ringte derfor Manpower igjen og hun kjente igjen stemmen min med det samme og hadde ikke glemt meg. Hun ville bare vente til dette intervjuet jeg skulle være ferdig. Hun vil skaffe meg jobb etter høstferien. Skal på fjellet i høstferien, så venter til den er over.

 

Det siste er i hvert fall positivt, selv om jeg ikke aner hva jeg ender opp med, men et eller annet kontorarbeide. Får ta det jeg får der og så søke faste jobber for harde livet fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Så utrolig kjipt.. Men det har ikke gått lang tid, så "drømmejobben" kan dukke opp etter hvert :)

Ja, det håper jeg. Jeg har ikke vært så alt for aktiv på jobbsøkerfronten, da det var så mye annet jeg kom på at jeg ville ha unnagjort først, så har tatt tak i mye annet i hvert fall. Nå er det jobb som står for tur, men først noen dager på fjellet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kontrakten signert og de begynner å jobbe mandag eller tirsdag . Da er det bare å tømme badet for ting og tang, pakke klær og flytte ut for en 4-ukers periode. Gleder meg til alt er ferdig :-)

 

Gratulerer! :)

Det blir sikkert kjempefint når det er ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Nicklusheletida

Godt å høre at du vant kampen om badet. Jeg mener man heller må betale noe mer for å få forsvarlige løsninger.

 

Jeg har heller ingen tro på at han klarer å la være å ha datteren sin på besøk. Han er best på trusler og dårligere på gjennomføring - heldigvis;-)

Må takke deg skikkelig for at du ga meg tipset om dette firmaet. Tusen takk !  :) Siden tipset kom i fra deg,  forsto jeg jo på forhånd at det var et seriøst firma og det var det :-) Ser ut til at de gjør en skikkelig jobb og badet er ferdig om noen dager. Skal få nøyaktig dato i morgen. Det som også har vært deilig er at jeg har sluppet å fly i butikker for å plukke ut møbler og fliser. G... har mailet meg noen bilder, så det var bare å plukke ut det jeg ville ha og han har lagt frem noen fliser i leiligheten, slik at jeg kunne stikke innom å velge ut. Helt topp ! :D  X-en er kjøpt ut av leiligheten, så ting går riktig vei her nå. Har fått en midlertidig jobb og det eneste som står igjen nå er å få en fast jobb. Får tro det ordner seg det også på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må takke deg skikkelig for at du ga meg tipset om dette firmaet. Tusen takk !  :) Siden tipset kom i fra deg,  forsto jeg jo på forhånd at det var et seriøst firma og det var det :-) Ser ut til at de gjør en skikkelig jobb og badet er ferdig om noen dager. Skal få nøyaktig dato i morgen. Det som også har vært deilig er at jeg har sluppet å fly i butikker for å plukke ut møbler og fliser. G... har mailet meg noen bilder, så det var bare å plukke ut det jeg ville ha og han har lagt frem noen fliser i leiligheten, slik at jeg kunne stikke innom å velge ut. Helt topp ! :D  X-en er kjøpt ut av leiligheten, så ting går riktig vei her nå. Har fått en midlertidig jobb og det eneste som står igjen nå er å få en fast jobb. Får tro det ordner seg det også på sikt.

Nå går det veien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...