Gå til innhold

Journal lesing og tristhet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Takker Mari:) mistenker vi er litt i samme bransje.. Ikke en jobb man kan gjemme seg i.. Må være på hugget mentalt & sosialt & fysisk i hele dagen. Heftig .. Vrimler av folk... Min svigerfar sa en gang jeg var i jobb.. Du har godt av å jobbe.. Eh! Kjent jobb som noe fjernt og farlig den siste tid, og det jeg opplevde i min forrige trolig satt sine spor. Jeg leter litt etter ordene mine og inspirasjonen.. Håper den vil komme sammen m i alle fall en litt større dose trygghet enn jeg har nå.,go helg du også!

Endret av En namnlaus
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

10

• stjernestøv

5

• XbellaX

4

• Madelenemie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

tusen takk. Det at jeg blir lønnet/ anerkjent ut fra yrket mitt betyr enormt mye for meg. Jeg hadde gitt alt uansett men det kjennes mindre krenkende ( tatt i betraktning min fagkompetanse og inderlighet for det jeg driver med). Skygget litt unna noen voksne. Prøver å utfordre dette... Vet ikke om jeg trenger legetimen.. ( men det er akkurat som jeg kjenner litt behov for support likevel.. Er ikke sikker om det er nødv om jeg klarer å mestre de krav jeg utsettes for.). Min tidligere kollega snakket m meg under hele pause i dag, vi snakket fag- det var herlig:)) kjenner meg litt som gele nå..men også bittelitt GLAD!

Jeg kan ikke få gjentatt ofte nok hvordan jeg gjennom å skrive her kanskje har fått råd jeg aldri hadde sett selv. Takk.

Har rett og slett fått jobb via bakveien , jeg la meg helt flat og søkte vikar. Når jeg nå får jobb som tar utd " inn" er smaker det godt. Avtalen er dog svært tidsbegrenset. I den forstand blir jeg fortsatt testet.Tror ikke jeg tørr å søke utlyst jobb- mer leder funksjon.orker ikke tenke på det nå.. Familiekos, Litt vin og masse søvn venter. Kanskje holder jeg på å få livet tilbake! Go helg!

Det er viktig at du går til legetimen. Dere må lage en plan for hvordan du skal få jobbet med den sosiale angsten du har slitt med helt siden ungdomstiden. Hvorvidt det kan skje gjennom samtaler med fastlegen eller på dps, kan du diskutere med fastlegen. Du må tenke preventivt for å unngå å havne i samme situasjon som du har vært det siste året på nytt.

God helg:-)

Skrevet

Det er viktig at du går til legetimen. Dere må lage en plan for hvordan du skal få jobbet med den sosiale angsten du har slitt med helt siden ungdomstiden. Hvorvidt det kan skje gjennom samtaler med fastlegen eller på dps, kan du diskutere med fastlegen. Du må tenke preventivt for å unngå å havne i samme situasjon som du har vært det siste året på nytt.

God helg:-)

ja .. Erfaringsmessig klarer jeg å holde maska en tid .. Så kommer min angst frem.. Når andre ser den så blir det verre. Håper det ikke skjer nå.. Ingen forventer no spesielt utover at jeg skal gjøre visse oppgaver.

Men vet jo ikke mye om fremtiden.. Vært så flau av meg selv at det har vært en sann pine. Går ikke i selskaper m mange , men blr vel bli litt m fam på tur til storfamilien om jeg klarer. Tror jeg sliter m å våge å ha tiltro til at andre vil meg vel. I alle fall aksepterer m. Tenker de synes jeg ikke duger.. Men orker ikke tenke på det nå..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...