Gå til innhold

Ødelagt av SSRI?

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er helt umulig å svare fornuftig på et slikt spørsmål uten flere opplysninger som diagnoser, dose, varighet av behandling, hvordan en var før behandling osv

Skrevet

Ja, men her var det jo et problem. Vedkommende hadde jo bivirkninger av SSRI. Da kan man etter min mening enten kutte ut SSRI, holde ut med bivirkningene eller prøve noe nytt. Jeg prøvde bare å fortelle at det finnes andre løsninger enn å enten kutte det ut eller holde ut.

Jeg ønsker ikke å presse noen til å ta medisiner, men det er vel greit å opplyse om alternativene?

Det kan også være på sin plass å opplyse om alle de som har fått livene sine ødelagt av legers uvettige utskrivning av SSRI.

http://motkur.no/erfaringer.html

Anonymous poster hash: f7a0f...03c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...