Gå til innhold

Video om schizotyp personlighetsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel bare en mistanke/følelse de har? Andre ville kanskje forklart det med at de ikke vet hvem jeg er, det er det forresten noen som har sagt og... men som du sier er det jo en terskel for å si sånt til andre face-to-face, noe annet er baktaling... tror jeg har bra hørsel (kanskje), som hører hva de baktaler meg om (kanskje).

Hehe... :P Joda hadde sikkert vært hyggelig det. Og ang. NAV kan du jo bare sette opp VPN fra huset ditt, så lurer du dem (kanskje). :P Men ja. Nei vet ikke jeg. :P

Eller så kan man alltids møtes på webcam multipartyvideochat , uten å måtte installere plugins, dersom man har støttet webbrowser da (skype er såå 2011 lizzm)

https://appear.in/dol

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

40

• slabbedask

19

• Madelenemie

12

• DexterMorgan

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eller så kan man alltids møtes på webcam multipartyvideochat , uten å måtte installere plugins, dersom man har støttet webbrowser da (skype er såå 2011 lizzm)

Er du og emo? Det er bare dere to som bruker ordet "lizzm"...

Skrevet

https://appear.in/dol

Ikke glem at jeg har sosiale og paranoide redsler, nå da. :P

• Inappropriate or constricted affect (the individual appears cold and aloof);
  • Behavior or appearance that is odd, eccentric or peculiar;
  • Poor rapport with others and a tendency to withdraw socially;
  • Odd beliefs or magical thinking, influencing behavior and inconsistent with subcultural norms;
  • Suspiciousness or paranoid ideas;
  • Obsessive ruminations without inner resistance, often with dysmorphophobic, sexual or aggressive contents;
  • Unusual perceptual experiences including somatosensory (bodily) or other illusions, depersonalization or derealization;
  • Vague, circumstantial, metaphorical, over-elaborate or stereotyped thinking, manifested by odd speech or in other ways, without gross incoherence;
  • Occasional transient quasi-psychotic episodes with intense illusions, auditory or other hallucinations and delusion-like ideas, usually occurring without external provocation.
Skrevet

"Rapport" betyr å komme overens med.

Skrevet

Hei!

De fleste ord er surreprat, de går på å ødelegge fred og ro!

Er nok forskjellige oppfatninger om hva som er surreprat... :P

Skrevet (endret)

Er du og emo? Det er bare dere to som bruker ordet "lizzm"...

Jeg er en emo fjortiss, og dette er yndlingssangen min : youtube.com/watch?v=_yMqePU2GTw

Ikke glem at jeg har sosiale og paranoide redsler, nå da. :P

Bare troller litt med deg gutten, mine sosiale redsler er nok minst like store da, men jeg slipper heldigvvis alle de andre "godsakene" du har

Endret av DexterMorgan
Skrevet

"Folk flest" liker surreprat...

Ikke jeg:-D

Skrevet

Bare troller litt med deg gutten, mine sosiale redsler er nok minst like store da, men jeg slipper heldigvvis alle de andre "godsakene" du har

Trygda? :ph34r:

Skrevet

Trygda? :ph34r:

lol, neida, tenkte mest på paranoide/rare tanker, det tipper jeg det ikke er så kult å ha

Skrevet

lol, neida, tenkte mest på paranoide/rare tanker, det tipper jeg det ikke er så kult å ha

I stad når jeg lagde mat var det en tanke som sa "strutter av selvsikkerhet", og så lurte jeg på om de på butikken sa det, for jeg var der tidligere i dag. For hvis jeg strutter av selvsikkerhet, så er jeg en svindler.

:ph34r::P

Som hun i den videoen sa, så lurer hun på hva som er reelt og hva som har med "sykdom" å gjøre, får aldri noe svar.

Jaja.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Skrevet

I stad når jeg lagde mat var det en tanke som sa "strutter av selvsikkerhet", og så lurte jeg på om de på butikken sa det, for jeg var der tidligere i dag. For hvis jeg strutter av selvsikkerhet, så er jeg en svindler.

:ph34r::P

Som hun i den videoen sa, så lurer hun på hva som er reelt og hva som har med "sykdom" å gjøre, får aldri noe svar.

Jaja.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer. 

Vi får se.

Skrevet

Men vi får se hva som skjer. 

Vi får se.

Tror ikke det blir noen Nobelpris på meg...

Skrevet

Tror ikke det blir noen Nobelpris på meg...

Hva med ridder av 1. klasse av St. Olavs Orden?

Skrevet

Helvete jeg kjeder meg! Jeg vil på fest og drikke øl. Altså hvis det ikke er andre folk der.

Skrevet

Helvete jeg kjeder meg! Jeg vil på fest og drikke øl. Altså hvis det ikke er andre folk der.

Du får ringe Festsentralen!

https://www.youtube.com/watch?v=Fl5oA-Gb0tQ

Skrevet

.

Haha, jeg lo. Var faktisk bra den der. ;)

Hvilken diagnose har han der? Aspofreni? Eller kanskje hypoberger.

Skrevet

Haha, jeg lo. Var faktisk bra den der. ;)

Morsom, men samtidig litt trist.

Hvilken diagnose har han der? Aspofreni? Eller kanskje hypoberger.

Asperger?

Skrevet

For meg er surreprat uklar tale uten noen informasjon eller faktarllatert

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...