Gå til innhold

Video om schizotyp personlighetsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Apodorm. Det skulle jeg hatt. Har angst og hodepine pga. tankekjør. Og har sovet for lite lenge.

Skulle vært mindre egosentrisk og... jeg er bare en helt rævva person.

Kan hende jeg er psyk ja.

Natta igjen.

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

40

• slabbedask

19

• Madelenemie

12

• DexterMorgan

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Apodorm. Det skulle jeg hatt. Har angst og hodepine pga. tankekjør. Og har sovet for lite lenge.

Skulle vært mindre egosentrisk og... jeg er bare en helt rævva person.

Kan hende jeg er psyk ja.

Det høres ikke helt friskt ut.

Skrevet

Det høres ikke helt friskt ut.

Det er det kanskje ikke nei... men de fleste er jo syke på et vis, da. ;) Skal ikke mye til for å få en eller annen diagnose...

Skrevet

Det er det kanskje ikke nei... men de fleste er jo syke på et vis, da. ;) Skal ikke mye til for å få en eller annen diagnose...

Nei, men det har vel en viss sammenheng med funksjonsevne?

Skrevet

Tror du det er mange prosent av norges befolkning som er psykere enn deg?

Skrevet

Nei, men det har vel en viss sammenheng med funksjonsevne?

Ja men hva betyr funksjon? Har man dårlig funksjon om man bare ikke vil? Hvis ikke, hvordan vet jeg om jeg bare ikke vil?

Tror du det er mange prosent av norges befolkning som er psykere enn deg?

Det vet jeg ikke noe om... ;)

Skrevet

Ja men hva betyr funksjon? Har man dårlig funksjon om man bare ikke vil? Hvis ikke, hvordan vet jeg om jeg bare ikke vil?

Har du prøvd da? Hvordan gikk det?

Skrevet

Har du prøvd da? Hvordan gikk det?

Jeg har prøvd mange ganger jeg. Men kanskje det bare er halvhjerta? At jeg ikke virkelig VIL.

Skrevet

Jeg har prøvd mange ganger jeg. Men kanskje det bare er halvhjerta? At jeg ikke virkelig VIL.

Er du fornøyd med slik du har det nå da? 

Skrevet

Er du fornøyd med slik du har det nå da? 

Nei, men kanskje jeg bare er generelt misfornøyd som person.

Skrevet

Nei, men kanskje jeg bare er generelt misfornøyd som person.

Høres ikke ut som du har det så festlig da.

Skrevet

Høres ikke ut som du har det så festlig da.

Nei, når jeg tenker meg om er det jo ikke hyggelig når mange ser på deg som et udyr. Uansett om det er sant eller ikke.

Skrevet

Nei, når jeg tenker meg om er det jo ikke hyggelig når mange ser på deg som et udyr. Uansett om det er sant eller ikke.

Akkurat det er neppe sant.

Skrevet

Akkurat det er neppe sant.

Har du opplevd at du ikke vet hva som er sant?

Skrevet (endret)

Har du opplevd at du ikke vet hva som er sant?

Det har selvfølgelig vært ting har vært i tvil om.

Endret av slabbedask
Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg VET at jeg ikke har en "personlighet". Altså "noe som er mitt". Jeg VET at jeg bare kopierer andre. Psykiateren sier hun tror dette er depersonalisering. Jeg tror hun tar feil. Jeg tror dette er reelt. Dette er jo en av grunnene til at andre avskyr meg. Fordi jeg er en "joker" som er i stand til alt. Men kom jeg også til å tenke på om det her bare er innbilning?

Skulle ønske jeg fikk noen svar snart. :(

Natta.

For meg høres dette ut som vissvass (med all mulig respekt og omtanke). Kanskje du er en kamelon som tar etter andres oppførsel og er lite bevisst på hva du selv vil. Det er i såfall også en type personlighet. På dol har du i alle fall en unik og sympatisk personlighet.

Skrevet

På dol har du i alle fall en unik og sympatisk personlighet.

:D

Ja tror nok etter andre. Kanskje jeg bare er barnslig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...