Gå til innhold

Psyk eller bare litt spesiell? Nekter å være en del av Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://nrk.no/telemark/ingunn-_50_-kastet-ut-av-_egen-stat_-1.11996057

Ingunn Sigurdsdatter har meldt seg ut av den norske staten og nekter å betale banklånet. Mandag gikk Namsmannen i Skien til utkastelse.

Ingunn Sigurdsdatter har tidligere gjort kjent at hun har meldt seg ut av den norske staten, og hun skal nå ha omgjort området rundt boligen sin til en egen stat kalt «Niceland».

Her mener hun verken banken eller myndighetene har noen rettigheter.

– Det handler ikke om huset eller banken. Det handler om hvem som har rett til jurisdiksjon, sier Ingunn Sigurdsdatter

Hun sier det har kommet folk fra hele landet for å støtte henne i dag.

– Det er folk som har samme følelsen av at vi har rett til å leve uten en totalitær og destruktiv samfunnskontrakt.

For to år siden meldte hun seg ut av staten Norge og leverte inn personnummeret og pass ordfører Hedda Foss Five i Skien.

Bakgrunnen var motstand mot norske krigshandlinger i Libya samt EUs påvirkning på norske lover og regler.

Tidligere har Ingunn Sigurdsdatter gått på prinsesse Martha Louises Engleskole, og hun har også selv drevet egne kurs.

Hun markerte seg også som en sterk kritiker av massevaksineringen mot svineinfluensa i 2009.

Hun var da en av flere privatpersoner som anmeldte Folkehelseinstituttet for å drive med ekstrem fryktpropaganda og løgner når det gjelder svineinfluensa.

Gruppen mente hele befolkningen ble lurt til å la seg påføre giftig vaksine.

Anonymous poster hash: d23b1...b7f
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Psyk.

F25?

Skrevet

Dette er en klar kverulantparanoia. F22.8 i ICD-10.

(Neida, jeg bare spøker litt siden jeg ikke er fagperson.)

Skrevet (endret)

Dette er en klar kverulantparanoia. F22.8 i ICD-10.

(Neida, jeg bare spøker litt siden jeg ikke er fagperson.)

Hun har vært med i Trygdekontoret for å diskutere konspirasjonsteorier (da het hun Ingunn Røiseland).

Påstand: Popartister jobber for de mørke kreftene

Påstand: FN og NATO sprayer menneskeheten med kjemikalier

http://tv.nrk.no/serie/trygdekontoret-tv/muhh32000412/sesong-6/episode-4

Endret av slabbedask
Skrevet

Er jo bare å flytte ut i skauen på et veldig usentralt sted, så kan du fint ha dit eget land for resten av livet. Men ja virker litt psyk

Skrevet

Ingunn Sigurdsdatter har tidligere gjort kjent at hun har meldt seg ut av den norske staten, og hun skal nå ha omgjort området rundt boligen sin til en egen stat kalt «Niceland».

Her mener hun verken banken eller myndighetene har noen rettigheter.

– Det handler ikke om huset eller banken. Det handler om hvem som har rett til jurisdiksjon, sier Ingunn Sigurdsdatter

Selv om jeg er tilhenger av et vidt normalitetsbegrep, så sprenger dette etter min oppfatning ethvert normalitetsbegrep.

Skrevet (endret)

Nei så gærne mennesker. Dette skal jeg se, for det var god underholdning.

Han fyren med billene virker enda gærnere.

Endret av slabbedask
Skrevet

Det kryr jo av slike konspirasjonsfanatikere på nettet. Hun er vel en av hovedpersonene bak nyhetsspeilet også, og de som har vært på www.nyhetsspeilet.no skjønner jo att det ikke er helt vanlige nyheter som spres der.

Skrevet

Han fyren med billene virker enda gærnere.

"NATO driver med langt mer enn kriging da. De driver mye med narko." :lol:

Skrevet

Selvhenføring?

Skrevet

Selvhenføring?

Eller at du vet jeg har den tendensen og legger opp til det...

Skrevet

Du synes jeg skal tilpasse mine svar til at du er en stamgjest på DOL?

Skrevet

Du synes jeg skal tilpasse mine svar til at du er en stamgjest på DOL?

Jeg syns du skal slutte å manipulere folk som kritiserer deg ved å bruke autoriteten din.

Skrevet (endret)

Han har jo bare vært her noen uker dager jo :)

Endret av DexterMorgan
Skrevet

Jeg syns du skal slutte å manipulere folk som kritiserer deg ved å bruke autoriteten din.

Har noen kritisert meg?

Hvordan har jeg i så fall brukt autoriteten min?

Skrevet

Lolface.png

Skrevet

Med dette nicket ja. Det er en stund og mange nick siden han kun hadde fire bokstaver :-)

Skrevet

Har noen kritisert meg?

Hvordan har jeg i så fall brukt autoriteten min?

Jeg har kritisert. Og nå så setter du jo frem "F25" i denne sammenhengen for å få meg til å føle meg dum, siden jeg har hatt den diagnosen og syns personen denne tråden handler om er latterlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...