AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 http://nrk.no/telemark/ingunn-_50_-kastet-ut-av-_egen-stat_-1.11996057 Ingunn Sigurdsdatter har meldt seg ut av den norske staten og nekter å betale banklånet. Mandag gikk Namsmannen i Skien til utkastelse. Ingunn Sigurdsdatter har tidligere gjort kjent at hun har meldt seg ut av den norske staten, og hun skal nå ha omgjort området rundt boligen sin til en egen stat kalt «Niceland». Her mener hun verken banken eller myndighetene har noen rettigheter. – Det handler ikke om huset eller banken. Det handler om hvem som har rett til jurisdiksjon, sier Ingunn Sigurdsdatter Hun sier det har kommet folk fra hele landet for å støtte henne i dag. – Det er folk som har samme følelsen av at vi har rett til å leve uten en totalitær og destruktiv samfunnskontrakt. For to år siden meldte hun seg ut av staten Norge og leverte inn personnummeret og pass ordfører Hedda Foss Five i Skien. Bakgrunnen var motstand mot norske krigshandlinger i Libya samt EUs påvirkning på norske lover og regler. Tidligere har Ingunn Sigurdsdatter gått på prinsesse Martha Louises Engleskole, og hun har også selv drevet egne kurs. Hun markerte seg også som en sterk kritiker av massevaksineringen mot svineinfluensa i 2009. Hun var da en av flere privatpersoner som anmeldte Folkehelseinstituttet for å drive med ekstrem fryktpropaganda og løgner når det gjelder svineinfluensa. Gruppen mente hele befolkningen ble lurt til å la seg påføre giftig vaksine. Anonymous poster hash: d23b1...b7f 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Dette er en klar kverulantparanoia. F22.8 i ICD-10. (Neida, jeg bare spøker litt siden jeg ikke er fagperson.) 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Dette er en klar kverulantparanoia. F22.8 i ICD-10. (Neida, jeg bare spøker litt siden jeg ikke er fagperson.) Hun har vært med i Trygdekontoret for å diskutere konspirasjonsteorier (da het hun Ingunn Røiseland). Påstand: Popartister jobber for de mørke kreftene Påstand: FN og NATO sprayer menneskeheten med kjemikalier http://tv.nrk.no/serie/trygdekontoret-tv/muhh32000412/sesong-6/episode-4 Endret 20. oktober 2014 av slabbedask 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Er jo bare å flytte ut i skauen på et veldig usentralt sted, så kan du fint ha dit eget land for resten av livet. Men ja virker litt psyk 0 Siter
frosken Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Ingunn Sigurdsdatter har tidligere gjort kjent at hun har meldt seg ut av den norske staten, og hun skal nå ha omgjort området rundt boligen sin til en egen stat kalt «Niceland». Her mener hun verken banken eller myndighetene har noen rettigheter. – Det handler ikke om huset eller banken. Det handler om hvem som har rett til jurisdiksjon, sier Ingunn Sigurdsdatter Selv om jeg er tilhenger av et vidt normalitetsbegrep, så sprenger dette etter min oppfatning ethvert normalitetsbegrep. 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Hun har vært med i Trygdekontoret for å diskutere konspirasjonsteorier (da het hun Ingunn Røiseland). Påstand: Popartister jobber for de mørke kreftene Påstand: FN og NATO sprayer menneskeheten med kjemikalier http://tv.nrk.no/serie/trygdekontoret-tv/muhh32000412/sesong-6/episode-4Nei så gærne mennesker. Dette skal jeg se, for det var god underholdning. 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Nei så gærne mennesker. Dette skal jeg se, for det var god underholdning. Han fyren med billene virker enda gærnere. Endret 20. oktober 2014 av slabbedask 0 Siter
Inner self Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Det kryr jo av slike konspirasjonsfanatikere på nettet. Hun er vel en av hovedpersonene bak nyhetsspeilet også, og de som har vært på www.nyhetsspeilet.no skjønner jo att det ikke er helt vanlige nyheter som spres der. 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Han fyren med billene virker enda gærnere. "NATO driver med langt mer enn kriging da. De driver mye med narko." 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Psyk. F25? Prøver du å "mobbe" meg nå? 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Selvhenføring? Eller at du vet jeg har den tendensen og legger opp til det... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Du synes jeg skal tilpasse mine svar til at du er en stamgjest på DOL? 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Du synes jeg skal tilpasse mine svar til at du er en stamgjest på DOL? Jeg syns du skal slutte å manipulere folk som kritiserer deg ved å bruke autoriteten din. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Han har jo bare vært her noen uker dager jo Endret 20. oktober 2014 av DexterMorgan 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Jeg syns du skal slutte å manipulere folk som kritiserer deg ved å bruke autoriteten din. Har noen kritisert meg? Hvordan har jeg i så fall brukt autoriteten min? 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Han har jo bare vært her noen uker dager jo 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Han har jo bare vært her noen uker dager jo Med dette nicket ja. Det er en stund og mange nick siden han kun hadde fire bokstaver :-) 0 Siter
startet av Skrevet 20. oktober 2014 Skrevet 20. oktober 2014 Har noen kritisert meg? Hvordan har jeg i så fall brukt autoriteten min? Jeg har kritisert. Og nå så setter du jo frem "F25" i denne sammenhengen for å få meg til å føle meg dum, siden jeg har hatt den diagnosen og syns personen denne tråden handler om er latterlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.