Gå til innhold

Psyk eller bare litt spesiell? Nekter å være en del av Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kritisert. Og nå så setter du jo frem "F25" i denne sammenhengen for å få meg til å føle meg dum, siden jeg har hatt den diagnosen og syns personen denne tråden handler om er latterlig.

Men han satte jo frem denne diagnosen FØR du hadde skrevet noe.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

...og konsekvensen er at siden du bruker DOL, er F25 et tema jeg må la være å omtale?

Skrevet

Men han satte jo frem denne diagnosen FØR du hadde skrevet noe.

Nei, han gjorde ikke det. Han endret innlegget, men det står ikke "endret" på hans innlegg av en eller annen grunn.

Skrevet

...og konsekvensen er at siden du bruker DOL, er F25 et tema jeg må la være å omtale?

Nei, et ord eller setning man sier kan bety ulike ting i ulike sammenhenger. Fordi ved kommunikasjon mellom mennesker så er det bare en liten del som går på ordene i seg selv.

Skrevet

Psykiatere må vel være de beste mobberne, siden de vet nøyaktig hvordan de skal treffe noen uten at andre skjønner det... mobbingens "master mind"...

Men haha nå høres jeg vel toskete ut, og blir sikkert kastet ut og.

Jeg klarer ikke forsvare meg med den finessen NHD angriper med. Så jeg taper.

Skrevet (endret)

Psykiatere må vel være de beste mobberne, siden de vet nøyaktig hvordan de skal treffe noen uten at andre skjønner det... mobbingens "master mind"...

Men haha nå høres jeg vel toskete ut, og blir sikkert kastet ut og.

Jeg klarer ikke forsvare meg med den finessen NHD angriper med. Så jeg taper.

Jeg tror ikke det var rettet mot deg.

Hilsen F42 + F45 :-)

Endret av issomethingwrong
Skrevet

Hadde tenkt å slenge meg med men alle diagnosene mine bare forsvinner så samme kan det være

Skrevet (endret)

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Endret av startet av
Skrevet

Jeg har ikke noe imot Soulspring jeg, men denne dama hadde kanskje ikke godt av å gå der :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...