Gå til innhold

Hva er en "fresh" farge?

Anbefalte innlegg

Betyr det en sterk, klar farge?

Megleren (hussalg) sa jeg burde bytte ut noen stoler til en freshere farge. De var blasse i fargen. Jeg byttet dem med noen andre stoler som er sterkt blå-grønn. Er det riktig mon tro, eller kan han ha ment noe annet? Får ikke tak i ham på noen dager nå.

Anonymous poster hash: 182cb...d97
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401674-hva-er-en-fresh-farge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betyr det en sterk, klar farge?

Megleren (hussalg) sa jeg burde bytte ut noen stoler til en freshere farge. De var blasse i fargen. Jeg byttet dem med noen andre stoler som er sterkt blå-grønn. Er det riktig mon tro, eller kan han ha ment noe annet? Får ikke tak i ham på noen dager nå.

Anonymous poster hash: 182cb...d97

"Fresh farge" er nok ingen etablert standard, og det er individuelt hva en legger i det. Men du har nok rett i at det menes en frisk eller sterk farge. På moten de senere årene har typisk vært oransjerød og limegrønn. Vil tro sterk blågrønn også er innafor, så fremt det passer med fargene ellers. Er det lite farge ellers (mest grått/hvitt/sort blir det sikkert kjempefint.

"Fresh farge" er nok ingen etablert standard, og det er individuelt hva en legger i det. Men du har nok rett i at det menes en frisk eller sterk farge. På moten de senere årene har typisk vært oransjerød og limegrønn. Vil tro sterk blågrønn også er innafor, så fremt det passer med fargene ellers. Er det lite farge ellers (mest grått/hvitt/sort blir det sikkert kjempefint.

Takk! Megleren sa også at stolene bør være "moderne og freshe". Men de stolene jeg nå har satt fram, har retro-stil (med brunt tre og blågrønt trekk). Kan retro-stil falle inn under begrepet moderne? Jeg syns de er helt ok altså, men vet jo ikke om megleren har en helt annen smak. 

Anonymous poster hash: 567eb...337

Takk! Megleren sa også at stolene bør være "moderne og freshe". Men de stolene jeg nå har satt fram, har retro-stil (med brunt tre og blågrønt trekk). Kan retro-stil falle inn under begrepet moderne? Jeg syns de er helt ok altså, men vet jo ikke om megleren har en helt annen smak. 

Anonymous poster hash: 567eb...337

Retro kan absolutt falle innenfor moderne, særlig om de settes i en noe minimalistisk setting. Uansett er det umulig for andre å tenke seg hva akkurat din megler seg for seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...