Gå til innhold

Trist å se tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psykologen hadde nok litt mer innsyn bak maska.  Hva mer kan jeg oppnå ved at flere får innsyn?  Joda jeg skal gjøre det, men det er litt tanker jeg har nå.

Du kan oppnå å få hjelp av psykiateren.

Skrevet

Du kan oppnå å få hjelp av psykiateren.

Leste nettopp en tråd jeg startet for 3 år siden. Uro, selvskadingstrang.  Samme problematikken som har gått igjen siden jeg ble syk.

Skrevet

Leste nettopp en tråd jeg startet for 3 år siden. Uro, selvskadingstrang.  Samme problematikken som har gått igjen siden jeg ble syk.

Det stemmer. Og du kommer ikke videre hvis du ikke lar din nåværende behandler få innsyn i dette. Jeg synes du fortjener å få hjelp nå.

Skrevet

Det stemmer. Og du kommer ikke videre hvis du ikke lar din nåværende behandler få innsyn i dette. Jeg synes du fortjener å få hjelp nå.

Jeg skal sende det.

Men jeg er skremt av alt jeg har lest om terapi nå.  Det er for tøft.

Skrevet

Jeg skal sende det.

Men jeg er skremt av alt jeg har lest om terapi nå.  Det er for tøft.

Det er ikke sikkert det blir like tøft for deg. Folk et forskjellige. Kan hende du er sterkere enn du tror også.

Uansett bør han få innsyn så han i hvertfall kan ta det med i en evt medisin-vurdering.

Skrevet

Det er ikke sikkert det blir like tøft for deg. Folk et forskjellige. Kan hende du er sterkere enn du tror også.

Uansett bør han få innsyn så han i hvertfall kan ta det med i en evt medisin-vurdering.

Jeg er nok ikke det.  Men jeg har sendt det nå.  Så nå kommer katastrofetankene. Jeg har sendt det til feil adresse, jeg er så ustabil at jeg blir meldt til biltilsynet, hadde jeg hatt småbarn hadde jeg vært livredd barnevernet, osv.  Det er ikke bare bare å innrømme sine svake sider.  

Det er ikke slik at jeg tror det.  Men en ekkel ubehagelig følelse gir det meg likevel.

Skrevet (endret)

Jeg er nok ikke det. Men jeg har sendt det nå. Så nå kommer katastrofetankene. Jeg har sendt det til feil adresse, jeg er så ustabil at jeg blir meldt til biltilsynet, hadde jeg hatt småbarn hadde jeg vært livredd barnevernet, osv. Det er ikke bare bare å innrømme sine svake sider.

Det er ikke slik at jeg tror det. Men en ekkel ubehagelig følelse gir det meg likevel.

Veldig bra jobba :) kjempestolt av deg! Endret av hww
Skrevet

Jeg er nok ikke det.  Men jeg har sendt det nå.  Så nå kommer katastrofetankene. Jeg har sendt det til feil adresse, jeg er så ustabil at jeg blir meldt til biltilsynet, hadde jeg hatt småbarn hadde jeg vært livredd barnevernet, osv.  Det er ikke bare bare å innrømme sine svake sider.  

Det er ikke slik at jeg tror det.  Men en ekkel ubehagelig følelse gir det meg likevel.

Bra at du har fått skrevet og sendt brevet:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...