frosken Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Akt for godt å være Alene og trøtt Foreslår at du reflekterer over om du kan være bekjent av et slikt standpunkt. 0 Siter
Gjest Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Foreslår at du reflekterer over om du kan være bekjent av et slikt standpunkt. sto opp - satt sammen m de en time. Vi strikket og så tv. Nå skal de andre se film , det orker jeg ikke:(!!! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Foreslår at du reflekterer over om du kan være bekjent av et slikt standpunkt. Er man deprimert er det ikke lett å ta seg sammen. Det må du forstå. Anonymous poster hash: 9a15f...19e 0 Siter
Gjest Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Er man deprimert er det ikke lett å ta seg sammen. Det må du forstå.Anonymous poster hash: 9a15f...19e jeg har tillatt meg å melde meg sånn ut veldig lenge- det er dumt , greit Frosken minner meg på dette . Jeg er i ferd med å distansere meg fra alt og alle ( 0 Siter
frosken Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 sto opp - satt sammen m de en time. Vi strikket og så tv. Nå skal de andre se film , det orker jeg ikke:(!!! Jeg er glad over å høre at du satt sammen med dem en time, det er MYE bedre enn å være hele kvelden på soverommet:-) 0 Siter
frosken Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Er man deprimert er det ikke lett å ta seg sammen. Det må du forstå. Anonymous poster hash: 9a15f...19e Selvfølgelig forstår jeg det. Allikevel er det slik at når man lever i en familie med barn og er syk over lang tid, så er det viktig å ta hensyn til flere enn seg selv. 0 Siter
frosken Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 jeg har tillatt meg å melde meg sånn ut veldig lenge- det er dumt , greit Frosken minner meg på dette . Jeg er i ferd med å distansere meg fra alt og alle ( Jeg vet at du er svært glad i dine barn og ønsker å være en tilstedeværende mor. Når man sliter så mye som du gjør, kan man fort lure seg selv til å tro at det ikke er så viktig for de andre at man deltar, så jeg synes det er greit å mase litt på deg av og til. 0 Siter
Gjest Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 (endret) Jeg er glad over å høre at du satt sammen med dem en time, det er MYE bedre enn å være hele kvelden på soverommet:-)[/quote Svar ;nå vet jeg at deres opplegg er sikret på godt vis også- de knuger seg inn til meg .. Ble en god stund håper jeg.De er så skjønne.Men var ok jeg gikk nå- de er ikke godt vant fortida m denne mammaen;(( Endret 1. november 2014 av En namnlaus 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Selvfølgelig forstår jeg det. Allikevel er det slik at når man lever i en familie med barn og er syk over lang tid, så er det viktig å ta hensyn til flere enn seg selv. Det er det. Derfor bør man ta i mot den hjelpen man kan få og ikke være så sykelig opptatt av diagnoser. Anonymous poster hash: 9a15f...19e 0 Siter
Gjest Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Det er det. Derfor bør man ta i mot den hjelpen man kan få og ikke være så sykelig opptatt av diagnoser.Anonymous poster hash: 9a15f...19e jeg skal prøve å ikke være opptatt av diagnoser. Har svart hvitt nå at jeg ikke møter alle skumle / fæle kriterier 0 Siter
frosken Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Det er det. Derfor bør man ta i mot den hjelpen man kan få og ikke være så sykelig opptatt av diagnoser. Anonymous poster hash: 9a15f...19e Og det gjør vel også namlaus for tiden. Hun møter til samtaler både med psykolog og fastlege, så jeg synes hun for tiden gjør det hun selv kan gjøre for bedring. 0 Siter
Gjest Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 Selvfølgelig forstår jeg det. Allikevel er det slik at når man lever i en familie med barn og er syk over lang tid, så er det viktig å ta hensyn til flere enn seg selv. tror de synes det er en lettelse å slippe meg- f eks på tur til slekt . 0 Siter
frosken Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 tror de synes det er en lettelse å slippe meg- f eks på tur til slekt . Barna dine ønsker nok primært en litt friskere versjon av deg enn de har nå for tiden, og den friskere versjonen tror jeg så avgjort de ikke ønsker å slippe. Slik som det har vært de siste månedene, så har det sikkert vært både litt forvirrende og periodevis slitsomt for dem. Noen ganger kan det nok være slik at dersom de er trygge på at du har det ok hjemme, at de ikke har noe i mot å reise med faren alene. Men totalt sett er jeg sikker på at din tilstedeværelse er viktig for dine barn. 0 Siter
Gjest Skrevet 1. november 2014 Skrevet 1. november 2014 (endret) Tror mannen og trenger frirom . Jeg føler m så sårbar og er nok ikke helt enkel å dra på. Er ikke mye tess i andre folk øyne, sikkert flau han og. Benekter det da , men. Psykolog lurte på hva mannen ville sagt om han ringte han- det vet jeg ikke. Tror han er blitt vant til meg. Krever lite, kjefter aldri. Ringer meg hver dag og hører hvordan jeg hat det i matpausen. Samtalene våre er mekaniske . Blir sliten av å snakke med noen jeg egentlig ikke tror bryr seg. Er det slemt av meg å tro han ikke bryr seg .. ?? Han bryr seg nok på sitt vis ja. Jeg bryr meg for lite tilbake jeg og- men unner han alt godt. Vil gjerne at han skal kose seg og slappe av , men hverdagsmas og slitenhet tror jeg har satt sitt preg på oss. Kan de ringe uten å spørre først? Endret 1. november 2014 av En namnlaus 0 Siter
FGT Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 Tror ikke du er helt mottagelig for terapi, dermed kan du heller ikke slappe av. Jeg tror for å kunne ha utbytte av terapi, må en være tilstede med både både følelser å tanker. Forstår godt hvis du ikke klarer det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 I terapi tror jeg ikke "å slappe av" er særlig viktig eller høyt prioritert. Hensikten med terapi er å nå mål - å få høyere livskvalitet og høyere funksjon etter terapien. 0 Siter
Gjest Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 I terapi tror jeg ikke "å slappe av" er særlig viktig eller høyt prioritert. Hensikten med terapi er å nå mål - å få høyere livskvalitet og høyere funksjon etter terapien. men en viss trygghet må vel være til stede om en skal komme noen veg... ? Glemmer hva jeg si - og tenker fælt på hva han mener om meg og om han vil forkaste meg.. Vet ikke hvorfor - kanskje redd hans granskende blikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 I terapi tror jeg ikke "å slappe av" er særlig viktig eller høyt prioritert. Hensikten med terapi er å nå mål - å få høyere livskvalitet og høyere funksjon etter terapien. Målet kan nettopp være å kunne slappe av i samvær med andre uten at tankene og følelsene løper løpsk. Anonymous poster hash: b5548...927 0 Siter
Gjest Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 Målet kan nettopp være å kunne slappe av i samvær med andre uten at tankene og følelsene løper løpsk.Anonymous poster hash: b5548...927 jeg tenker slappe av som å fokusere , ikke nødvendig m senkede skuldre. Sitter der ikke for moroskyld . akkurat:( men puster visst knapt:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.