AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Kor lang tid kan det ta før symptomer på psykose kommer tilbake etter jeg har sluttet med medisin? er det vanligst med dager, uker, mndr, eller kan det ta et helt år?. Bare lurer på hva som er vanligst. Anonymous poster hash: 987d1...fdf 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Kor lang tid kan det ta før symptomer på psykose kommer tilbake etter jeg har sluttet med medisin? er det vanligst med dager, uker, mndr, eller kan det ta et helt år?. Bare lurer på hva som er vanligst. Anonymous poster hash: 987d1...fdf Det kan være alt det du ramser opp der, hos meg har det noen gang gått dager, noen ganger uker og noen ganger måneder. En gang gikk det nesten to år, da var jeg heldig. 0 Siter
skrevet Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 (endret) Hvis det er kort halveringstid trenger det sikkert ikke gå mer enn 24 timer. Maks tid for å få symptomer igjen er vel egentlig frem til du dør... vil tro kurven for sannsynlighet for tilbakefall, hvor sannsynlighet er oppover og tid er bortover, ser slik ut: | | ⁀ |—— Endret 3. november 2014 av skrevet 0 Siter
missmas Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 For meg tok det ca en måned men vet ikke om det var psykose selv om legen skrev det i journalen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 ca. 3 måneder.Anonymous poster hash: fe34f...d3f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.