Gå til innhold

Psykosemedisin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor lang tid kan det ta før symptomer på psykose kommer tilbake etter jeg har sluttet med medisin? er det vanligst med dager,  uker, mndr, eller kan det ta et helt år?. Bare lurer på hva som er vanligst.

Anonymous poster hash: 987d1...fdf
Skrevet

Kor lang tid kan det ta før symptomer på psykose kommer tilbake etter jeg har sluttet med medisin? er det vanligst med dager,  uker, mndr, eller kan det ta et helt år?. Bare lurer på hva som er vanligst.

Anonymous poster hash: 987d1...fdf

Det kan være alt det du ramser opp der, hos meg har det noen gang gått dager, noen ganger uker og noen ganger måneder. En gang gikk det nesten to år, da var jeg heldig.

Skrevet (endret)

Hvis det er kort halveringstid trenger det sikkert ikke gå mer enn 24 timer. Maks tid for å få symptomer igjen er vel egentlig frem til du dør... vil tro kurven for sannsynlighet for tilbakefall, hvor sannsynlighet er oppover og tid er bortover, ser slik ut:

|

|  

|——

Endret av skrevet
Skrevet

For meg tok det ca en måned men vet ikke om det var psykose selv om legen skrev det i journalen

Skrevet

ca. 3 måneder.

Anonymous poster hash: fe34f...d3f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...