AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 Skrevet 6. november 2014 Etter fire år uten jobb er jeg nå igang med å søke igjen. Jeg har vondt i magen og angst for og ikke skulle klare jobben eller gjøre noe feil. Jeg vet at jeg trenger dette nå og at det er på tide samtidig som jeg er redd for å bli syk igjen eller føle meg overveldet. Huff dette er med skrekkblandet fryd og jeg er emosjonelt som en jojo, hvor jeg i ene øyeblikket er veldig selvsikker for i neste og miste all tro på meg selv. Anonymous poster hash: fc56f...9dc 0 Siter
*Edvarda* Skrevet 6. november 2014 Skrevet 6. november 2014 Bedre å prøve seg på en jobb, enn å ikke forsøke i det hele tatt synes jeg. Håper det går bra og lykke til! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Bedre å prøve seg på en jobb, enn å ikke forsøke i det hele tatt synes jeg. Håper det går bra og lykke til! Det har du nok helt rett i. Nå er søknad og CV sendt så nå er det ingen vei tilbake. Jeg må bare kaste meg inn i det og akkurat nå føles det ikke så skummelt lengre. Anonymous poster hash: fc56f...9dc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.