Gå til innhold

Synet på personlighetsforstyrrelser


skrevet

Anbefalte innlegg

Kan ikke se at noen har antydet noe som helst...

Antydningene finnes nok kun i ditt hode, skrevet. 

Anonymous poster hash: 77c3a...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • skrevet

    56

  • slabbedask

    26

  • Madelenemie

    20

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    8

 

Det lurer jeg på også

 

(min behandler sa at min kunne behandles men jeg følte at det var noe 'lurings')

 

Har du pf da? Trodde du hadde as jeg. 

 

men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det egentlig som bestemmer alle disse diagnosene. Jeg mener hvem er det som "lager" dem) ( :). Det er jo så mange diagnoser og så mange avvik at det er jo nesten utrolig om noen er friske! ^_^ Hvordan klarer meg å skille mellom diagnosene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du pf da? Trodde du hadde as jeg. 

 

men men.

 

as og en bestemt pf er i praksis det samme, men den ene kan "behandles" og den andre kan "ikke behandles", som jo er 'liddli morro' når det egentlig er samme driten begge to

 

men men samme kan det være

Anonymous poster hash: 2d618...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

as og en bestemt pf er i praksis det samme, men den ene kan "behandles" og den andre kan "ikke behandles", som jo er 'liddli morro' når det egentlig er samme driten begge to

 

 

Hvis du ikke vil ha behandling, så er den ene en stor fordel.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det egentlig som bestemmer alle disse diagnosene. Jeg mener hvem er det som "lager" dem) ( :). Det er jo så mange diagnoser og så mange avvik at det er jo nesten utrolig om noen er friske! ^_^ Hvordan klarer meg å skille mellom diagnosene?

Jeg vet ikke jeg, kanskje det ikke er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det egentlig som bestemmer alle disse diagnosene. Jeg mener hvem er det som "lager" dem) ( :). Det er jo så mange diagnoser og så mange avvik at det er jo nesten utrolig om noen er friske! ^_^ Hvordan klarer meg å skille mellom diagnosene?

 

Det lurer jeg på også. Det virker helt tilfeldig hva man ender opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er noen med personlighetsforstyrrelser :D

NHD har sagt at han hadde personlighetsforstyrrelser som ung. Men så ble han frisk "in the army".

Neida.

Bare driver med litt 'spekulerings' her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...