Gå til innhold

Hvordan holde maska?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det er utrolig frekt av meg å tenke slik. Jeg synes det er trist når andre mennesker ikke har det bra med seg selv. Jeg klarer stort sett ikke gjøre noe for dem, men jeg synes det er leit. De menneskene jeg møter har også mye godhet i seg og jeg ser at de har noe å tilby. Jeg finner bare ikke slike egenskaper som er gode hos meg selv. Jeg er så svak og så mye til bry, og jeg ser liksom ikke at jeg gjør noe bra for andre mennesker.

 

Ønsker du å bli bedre, eller grave deg ned i møkka?

Anonymous poster hash: 42081...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • umakenverdt

    50

  • Trine

    36

  • AnonymBruker

    17

  • Madelenemie

    13

Jeg vet at det er utrolig frekt av meg å tenke slik. Jeg synes det er trist når andre mennesker ikke har det bra med seg selv. Jeg klarer stort sett ikke gjøre noe for dem, men jeg synes det er leit. De menneskene jeg møter har også mye godhet i seg og jeg ser at de har noe å tilby. Jeg finner bare ikke slike egenskaper som er gode hos meg selv. Jeg er så svak og så mye til bry, og jeg ser liksom ikke at jeg gjør noe bra for andre mennesker.

Du klarte å gjøre noe for meg, du har trøstet meg når jeg har følt at verden har holdt på å rase sammen. Det er jeg veldig takknemlig for. neste gang det skjer skal jeg være flink og si ifra til deg at jeg setter pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ønsker du å bli bedre, eller grave deg ned i møkka?

 

 

Jeg orker ikke ha det slik nei. Beklager at jeg har brydd alle her så mye. Jeg må bare fikse noe på en måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarte å gjøre noe for meg, du har trøstet meg når jeg har følt at verden har holdt på å rase sammen. Det er jeg veldig takknemlig for. neste gang det skjer skal jeg være flink og si ifra til deg at jeg setter pris på det :)

 

Jeg er takknemlig for at jeg da ikke bare har bidratt til elendighet her. Jeg håper du klarer holde på den positiviteten du har nå, den kler deg godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er takknemlig for at jeg da ikke bare har bidratt til elendighet her. Jeg håper du klarer holde på den positiviteten du har nå, den kler deg godt :)

 

Tusen takk, jeg skal prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du tar grundig feil, og kaster bort livet på en løgn som kanskje gir deg et ørlite snev av trygghet, men lite livskvalitet. 

 

Hvis dette er en løgn, hvordan da klare å kvitte seg med den, når det er så tydelig i ens eget hode? Og hvordan være sikker på at det er en løgn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg orker ikke ha det slik nei. Beklager at jeg har brydd alle her så mye. Jeg må bare fikse noe på en måte. 

 

En snøball i nakken for den der ;) Du kan ikke bytte ut unnskyld med beklager din snik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er en løgn, hvordan da klare å kvitte seg med den, når det er så tydelig i ens eget hode? Og hvordan være sikker på at det er en løgn?

 

Du kan ikke være sikker. Du må ta sjansen. Og søke hjelp. For en sånn løgn blir man ikke kvitt alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...