Gå til innhold

Ingefær i kokka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Coca Cola skrives det. Man kan ikke fornorske et copyright navn vettu. Coca Cola er og blir Coca Cola, det kan til nøds kalles Cola, Coca eller Coke. :) 

Og med cola menes colasmaken, den er det ikke alle som har klart å etterligne, jeg mener Pepsi er på en god 2. plass, men mangler litt syrlighet. RC har en koselig smak. Når man blir vant til billigcolaene smaker de greit de og når de er iskalde og gjerne med en skive sitron og isbiter i glasset. 
Er man vant til sukkerholdig cola smaker light pyton, men dersom man venner seg til light blir sukkerholdig cola pyton og man blir hekta på light. 

Det er ikke uten grunn at mange er hekta på Pepsi Max. 

Jeg er imidlertid skeptisk til lightversjonen pga de potensielt skadelige bivirkningene. 

Dog - så er sukker heller ikke bra. Det beste er nok å holde seg til vann.

 

 

Sorry at jeg kuppet tråden asså, men jeg irriterer meg litt når folk snakker om kokka... hvilken kokke? Ser for meg en stor kokkedame med forkle, kokkehatt og ei stor sleiv i hånda :D 

Cola sier jeg når jeg snakker om cola. Da spør de alltid, vi har bare Pepsi, er det greit? :D Jaja... de fleste forbinder cola med Coca- og det var vel de som fant den opp først? Eller? Hmmmmmmmmmmmm....

 

Greit å få tankene bort fra alvorligere ting i livet mitt... som å diskutere cola :) LOL.


god helg folkens. 

Her mistenker jeg noe 'kokkatripp', vel.

Anonymkode: 22142...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coca Cola skrives det. Man kan ikke fornorske et copyright navn vettu. Coca Cola er og blir Coca Cola, det kan til nøds kalles Cola, Coca eller Coke. :) 

Og med cola menes colasmaken, den er det ikke alle som har klart å etterligne, jeg mener Pepsi er på en god 2. plass, men mangler litt syrlighet. RC har en koselig smak. Når man blir vant til billigcolaene smaker de greit de og når de er iskalde og gjerne med en skive sitron og isbiter i glasset. 

Verste jeg har hørt. Det er kun Ekte Vare som gjelder.

Så sånn er det med det.

Greit å få tankene bort fra alvorligere ting i livet mitt... som å diskutere cola :) LOL.


god helg folkens. 

God bedring;)

Anonymkode: 3c732...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er man vant til sukkerholdig cola smaker light pyton, men dersom man venner seg til light blir sukkerholdig cola pyton og man blir hekta på light. 

Det er ikke uten grunn at mange er hekta på Pepsi Max. 

Skjerpings...

Anonymkode: 22142...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...