Gå til innhold

NHD/kan du forklare det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Du var ikke sur men vi er uenige, hva er vi uenige om?

Føler at du overser meg, vil du ha meg vekk herfra? Håper du svarer ærlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Du var ikke sur men vi er uenige, hva er vi uenige om?

Føler at du overser meg, vil du ha meg vekk herfra? Håper du svarer ærlig. 

Han svarer på et bregrenset antall innlegg i uka og kan selvfølgelig ikke svare alle.

Så i praksis "overser" han de fleste.

Anonymkode: 28e4b...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han svarer på et bregrenset antall innlegg i uka og kan selvfølgelig ikke svare alle.

Så i praksis "overser" han de fleste.

Anonymkode: 28e4b...927

Å det trodde jeg ikke. Bare det at jeg føler han er sur, men vi var uenige skrev han. Lurer jo på hva vi er uenige om, det skjønner jeg ikke. Det går det vel an å svare på? Tar sikkert bare et minutt eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å det trodde jeg ikke. Bare det at jeg føler han er sur, men vi var uenige skrev han. Lurer jo på hva vi er uenige om, det skjønner jeg ikke. Det går det vel an å svare på? Tar sikkert bare et minutt eller noe. 

Tror han har svart på dette før.

Anonymkode: 28e4b...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg har tidligere skrevet at det du først og fremst trenger er stabil medisinering.

Du er her minst ukentlig for å diskutere endring i medisinering.

Jeg har sluttet å svare fordi du ikke bryr deg om de svar jeg har gitt, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Jeg har tidligere skrevet at det du først og fremst trenger er stabil medisinering.

Du er her minst ukentlig for å diskutere endring i medisinering.

Jeg har sluttet å svare fordi du ikke bryr deg om de svar jeg har gitt, 

Å, jo det bryr jeg meg om. Men det er greit,skal ikke spørre mer om ting her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror han har svart på dette før.

Anonymkode: 28e4b...927

Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du var ikke sur men vi er uenige, hva er vi uenige om?

Føler at du overser meg, vil du ha meg vekk herfra? Håper du svarer ærlig. 

Jeg tenker at det får være grenser for selvopptatthet. NHD svarer vel først og fremst på spørsmål med relevans for flere eller hvor behovet er veldig stort. Han svarer langt fra på alt, og han har faktisk kommentert dine åndelige greier, selv om han ikke synes det hører hjemme på psyk.

Men han svarte deg nå 😊.

 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Xtra skrev:

Jeg tenker at det får være grenser for selvopptatthet. NHD svarer vel først og fremst på spørsmål med relevans for flere eller hvor behovet er veldig stort. Han svarer langt fra på alt.

Men han svarte deg nå 😊.

 

Selvopptatthet?

Han svarte meg før,plutselig sluttet han. Syns ikke jeg har skrevet så mye om medisiner heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Selvopptatthet?

Han svarte meg før,plutselig sluttet han. Syns ikke jeg har skrevet så mye om medisiner heller. 

Jeg for nesten aldri svar. Jeg sutrer ikke fordet.

Anonymkode: 28e4b...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Selvopptatthet?

Han svarte meg før,plutselig sluttet han. Syns ikke jeg har skrevet så mye om medisiner heller. 

Du virker i overkant opptatt av hvordan du oppfattes grunnet ditt forhold til "det åndelige".

 

Du har skrevet VELDIG mye om å begrense/slutte med  medisiner og hvor fantastisk mye bedre alt skal bli da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo.

Anonymkode: 28e4b...927

Nei men han svarte nå,det så du vel? Det hadde han ikke gjort hvis han hadde svart før. Herregud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg for nesten aldri svar. Jeg sutrer ikke fordet.

Anonymkode: 28e4b...927

Ånei, vil ikke si at jeg sutrer, det var vel heller noe jeg lurte på...undring. Siden han svarte meg før men ikke nå lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Xtra skrev:

Du virker i overkant opptatt av hvordan du oppfattes grunnet ditt forhold til "det åndelige".

 

Du har skrevet VELDIG mye om å begrense/slutte med  medisiner og hvor fantastisk mye bedre alt skal bli da.

Gjør jeg det? Har jeg det? Ok, skal slutte å skrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Gjør jeg det? Har jeg det? Ok, skal slutte å skrive...

Martyrrollen kler deg ikke. Du har mye å bidra med, om du begrenser "åndelige" ting og medisinslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Xtra skrev:

Martyrrollen kler deg ikke. Du har mye å bidra med, om du begrenser "åndelige" ting og medisinslutt.

Martyrrollen? Den forstod jeg ikke,skriver bare det jeg mener. Og jeg tror min tid her er over, kan lese mellom linjene og. Og i dag har jeg sett youtube videoer i hele dag om aliens, da blir jeg åndelig. Men skjønner at det ikke er ønsket he, har ikke skrevet om åndelige ting her i dag. Medisiner har jeg ikke skrevet om på lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Martyrrollen? Den forstod jeg ikke,skriver bare det jeg mener. Og jeg tror min tid her er over, kan lese mellom linjene og. Og i dag har jeg sett youtube videoer i hele dag om aliens, da blir jeg åndelig. Men skjønner at det ikke er ønsket he, har ikke skrevet om åndelige ting her i dag. Medisiner har jeg ikke skrevet om på lenge. 

Nå er du veldig hårsår Stjernestøv, du pleier å være langt tøffere enn dette. Jeg ser ingen som sier du ikke er velkommen, selvsagt er du det, slik jeg ser det er det tvert i mot mange som virkelig bryr seg om deg. Ånder og engler har også en plass på DOL, men du har hatt en tendens til å bli ganske ensporet på dette, skjønt jeg synes det har bedret seg noe. Kanskje DOL og dagsenteret heller kan fungere som en motvekt til alt som er åndelig, jeg tror det er sunt for deg. Medisiner spurte du om senest i går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, XbellaX skrev:

Nå er du veldig hårsår Stjernestøv, du pleier å være langt tøffere enn dette. Jeg ser ingen som sier du ikke er velkommen, selvsagt er du det, slik jeg ser det er det tvert i mot mange som virkelig bryr seg om deg. Ånder og engler har også en plass på DOL, men du har hatt en tendens til å bli ganske ensporet på dette, skjønt jeg synes det har bedret seg noe. Kanskje DOL og dagsenteret heller kan fungere som en motvekt til alt som er åndelig, jeg tror det er sunt for deg. Medisiner spurte du om senest i går. 

Javel. Vet ikke om jeg klarer å ikke være åndelig, få se. Tror ikke jeg spurte om medisiner i går. Mulig jeg er hårsår ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Javel. Vet ikke om jeg klarer å ikke være åndelig, få se. Tror ikke jeg spurte om medisiner i går. Mulig jeg er hårsår ja. 

Det er lov det også, å være litt hårsår i blant. Du skal være akkurat som du er, med ånder eller uten ånder, det er ikke det som er poenget. Poenget er at du er blitt veldig ensporet, utvid horisonten din litt, du har godt av input fra filmer, musikk, natur, mat, lukt. Din verden blir farlig liten dersom du skal gjemme deg i din lille verden med engler og ufoer, veien til angst og redsel blir desto kortere. Hold deg litt her med oss, besøk dagsenteret når du makter, det er viktig at du slipper inn litt luft i den boblen du lever i. Og dessuten, hva er dåll uten stjernestøv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...