Gå til innhold

NHD/kan du forklare det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Xtra skrev:

Martyrrollen kler deg ikke. Du har mye å bidra med, om du begrenser "åndelige" ting og medisinslutt.

Jeg tror ikke Stjernestøv inntar en martyrrolle. Tror det er vanskelig for henne å se muligheten av å skrive om andre ting enn det som opptar henne mest. Også skjønner jeg faktisk at hun var nysgjerrig på hva nhd begrunnet sitt standpunkt om å ikke svare henne med. Det er jo ikke mange som har fått den typen respons fra ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, XbellaX skrev:

Det er lov det også, å være litt hårsår i blant. Du skal være akkurat som du er, med ånder eller uten ånder, det er ikke det som er poenget. Poenget er at du er blitt veldig ensporet, utvid horisonten din litt, du har godt av input fra filmer, musikk, natur, mat, lukt. Din verden blir farlig liten dersom du skal gjemme deg i din lille verden med engler og ufoer, veien til angst og redsel blir desto kortere. Hold deg litt her med oss, besøk dagsenteret når du makter, det er viktig at du slipper inn litt luft i den boblen du lever i. Og dessuten, hva er dåll uten stjernestøv...

Åhhhh.... nå må du snart lære at det heter dol og ikke dåll!!!

*synes bella skal øve på riktig uttale*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, frosken skrev:

Åhhhh.... nå må du snart lære at det heter dol og ikke dåll!!!

*synes bella skal øve på riktig uttale*

 

Jeg nekter, dessuten er jeg blitt for gammel til å lære noe på nytt har jeg funnet ut... 

DÅLL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, XbellaX skrev:

Det er lov det også, å være litt hårsår i blant. Du skal være akkurat som du er, med ånder eller uten ånder, det er ikke det som er poenget. Poenget er at du er blitt veldig ensporet, utvid horisonten din litt, du har godt av input fra filmer, musikk, natur, mat, lukt. Din verden blir farlig liten dersom du skal gjemme deg i din lille verden med engler og ufoer, veien til angst og redsel blir desto kortere. Hold deg litt her med oss, besøk dagsenteret når du makter, det er viktig at du slipper inn litt luft i den boblen du lever i. Og dessuten, hva er dåll uten stjernestøv...

Å takk for det :-) 

Jo jeg skal prøve å være opptatt av andre ting,og jeg gårjo på dagsenteret. Blir bare så dårlig etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Å takk for det :-) 

Jo jeg skal prøve å være opptatt av andre ting,og jeg gårjo på dagsenteret. Blir bare så dårlig etterpå. 

Det synes jeg er strålende at du klarer, jeg synes også det er veldig fint at du forsøker å kjenne etter og skjerme deg litt selv om jeg vil tro det er vanskelig. Kanskje er det i blant nok med et lite besøk og ikke flere timer, kjenn etter på hva du klarer. Du tar inn så mye inntrykk nå på såpass liten dose medisiner og da må du justere deg inn etter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, XbellaX skrev:

 

Jeg nekter, dessuten er jeg blitt for gammel til å lære noe på nytt har jeg funnet ut... 

DÅLL.

Nei, nei, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Det synes jeg er strålende at du klarer, jeg synes også det er veldig fint at du forsøker å kjenne etter og skjerme deg litt selv om jeg vil tro det er vanskelig. Kanskje er det i blant nok med et lite besøk og ikke flere timer, kjenn etter på hva du klarer. Du tar inn så mye inntrykk nå på såpass liten dose medisiner og da må du justere deg inn etter det. 

Ja han sa jo det sykepleieren og, måtte skjerme meg litt. Får gjøre det, må tenke litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei men han svarte nå,det så du vel? Det hadde han ikke gjort hvis han hadde svart før. Herregud. 

Du må ha fryktelig dårlig hukommelse. Han er minst en gang, muligens flere, svar på hvorfor han ikke svarer. 

Anonymkode: 28e4b...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ånei, vil ikke si at jeg sutrer, det var vel heller noe jeg lurte på...undring. Siden han svarte meg før men ikke nå lenger. 

Hvor mange ganger skal du spørre om det samme da?

Anonymkode: 28e4b...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Du var ikke sur men vi er uenige, hva er vi uenige om?

Føler at du overser meg, vil du ha meg vekk herfra? Håper du svarer ærlig. 

Så rart at man kan ha så forskjellig inntrykk av ting. Mitt inntrykk var at da jeg hadde behov for dette forumet en periode var at det ikke var plass til meg på dette forumet og at det bare var deg og andre gjengangere som fikk svar. Det var faktisk litt sårt, da jeg la ned mye arbeid i spørsmålene mine for å forsøke forklare situasjonen på best mulig måte.

Spørsmålene min var nok for kompliserte, men jeg synes ikke du har noen grunn til å klage over mangende svar. Enkelte her er mer opptatt av å få svar enn selve innholdet i svaret og det å ta til svaret. Slikt er litt vanskelig å forstå.

Noen trekker sg tilbake over manglende svar og andre bare maser mer og mer og gir seg aldri.

 

Anonymkode: ae17e...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart at man kan ha så forskjellig inntrykk av ting. Mitt inntrykk var at da jeg hadde behov for dette forumet en periode var at det ikke var plass til meg på dette forumet og at det bare var deg og andre gjengangere som fikk svar. Det var faktisk litt sårt, da jeg la ned mye arbeid i spørsmålene mine for å forsøke forklare situasjonen på best mulig måte.

Anonymkode: ae17e...4f6

Hadde det på akkurat samme måte selv, alle var så ivrige på å svare gjengangerne og det var ikke plass til meg.

Anonymkode: b6c09...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så rart at man kan ha så forskjellig inntrykk av ting. Mitt inntrykk var at da jeg hadde behov for dette forumet en periode var at det ikke var plass til meg på dette forumet og at det bare var deg og andre gjengangere som fikk svar. Det var faktisk litt sårt, da jeg la ned mye arbeid i spørsmålene mine for å forsøke forklare situasjonen på best mulig måte.

Spørsmålene min var nok for kompliserte, men jeg synes ikke du har noen grunn til å klage over mangende svar. Enkelte her er mer opptatt av å få svar enn selve innholdet i svaret og det å ta til svaret. Slikt er litt vanskelig å forstå.

Noen trekker sg tilbake over manglende svar og andre bare maser mer og mer og gir seg aldri.

 

Anonymkode: ae17e...4f6

Jeg tror at ulike personer bruker dette forumet svært ulikt. For noen er hovedpoenget å få tilgang til fagsvar fra nhd, mens andre kanskje bruker forumet også til å ha kontakt med andre mennesker. Jeg tror ikke "gjengangerne" blir prioritert av nhd, men kanskje er det mange av oss andre som raskt gir respons til en del av gjengangerne fordi vi synes vi "kjenner dem" og har en slags oversikt over hva de sliter med. Leit at du opplevde det som at det ikke var plass til deg:-(

Når det gjelder det konkrete spørsmålet til nhd i denne tråden, så har vel det utgangspunkt i at nhd har sagt at han ikke vil svare stjernestøv lenger. Det er sjelden at nhd eksplisitt uttrykker at han ikke vil svare noen, så kanskje ikke så rart at stjernestøv har slitt litt med å forstå hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, frosken skrev:

Jeg tror at ulike personer bruker dette forumet svært ulikt. For noen er hovedpoenget å få tilgang til fagsvar fra nhd, mens andre kanskje bruker forumet også til å ha kontakt med andre mennesker. Jeg tror ikke "gjengangerne" blir prioritert av nhd, men kanskje er det mange av oss andre som raskt gir respons til en del av gjengangerne fordi vi synes vi "kjenner dem" og har en slags oversikt over hva de sliter med. Leit at du opplevde det som at det ikke var plass til deg:-(

Når det gjelder det konkrete spørsmålet til nhd i denne tråden, så har vel det utgangspunkt i at nhd har sagt at han ikke vil svare stjernestøv lenger. Det er sjelden at nhd eksplisitt uttrykker at han ikke vil svare noen, så kanskje ikke så rart at stjernestøv har slitt litt med å forstå hvorfor.

Tidligere var det gjengangerne som ble prioritert av nhd, helt klart. Bladde man seg tilbake, var det ingen tvil om det, men jeg ser han har skjerpet seg på det og det er bra.

Anonymkode: ae17e...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Martyrrollen? Den forstod jeg ikke,skriver bare det jeg mener. Og jeg tror min tid her er over, kan lese mellom linjene og. Og i dag har jeg sett youtube videoer i hele dag om aliens, da blir jeg åndelig. Men skjønner at det ikke er ønsket he, har ikke skrevet om åndelige ting her i dag. Medisiner har jeg ikke skrevet om på lenge. 

Å påstå man ikke er ønsket fordi man møter litt motstand er å innta en martyrrolle. Som tidligere påpekt har du litt av hvert å bidra med her på dol når du ikke gjentar deg selv for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Javel. Vet ikke om jeg klarer å ikke være åndelig, få se. Tror ikke jeg spurte om medisiner i går. Mulig jeg er hårsår ja. 

Du spurte om medisiner i går og NHD har svart deg på hvorfor han ikke gidder svare deg før. Og jeg husker ting jeg ikke trenger huske, men husker ikke ting jeg bør huske. Forbanna irriterende ;) Og vi vil ha deg her på Dol, det vet du.

Så til Frosken: DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så rart at man kan ha så forskjellig inntrykk av ting. Mitt inntrykk var at da jeg hadde behov for dette forumet en periode var at det ikke var plass til meg på dette forumet og at det bare var deg og andre gjengangere som fikk svar. Det var faktisk litt sårt, da jeg la ned mye arbeid i spørsmålene mine for å forsøke forklare situasjonen på best mulig måte.

Spørsmålene min var nok for kompliserte, men jeg synes ikke du har noen grunn til å klage over mangende svar. Enkelte her er mer opptatt av å få svar enn selve innholdet i svaret og det å ta til svaret. Slikt er litt vanskelig å forstå.

Noen trekker sg tilbake over manglende svar og andre bare maser mer og mer og gir seg aldri.

 

Anonymkode: ae17e...4f6

Det er med ett unntak min opplevelse også. Jeg håper du stiller spørsmålene dine igjen, om de er aktuelle, for kanskje de kan hjelpe noen av oss andre også. 

Anonymkode: 97065...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, Xtra skrev:

Å påstå man ikke er ønsket fordi man møter litt motstand er å innta en martyrrolle. Som tidligere påpekt har du litt av hvert å bidra med her på dol når du ikke gjentar deg selv for mye.

Ok. Bør sikkert ikke lage tråder selv, bare svare på ting. Jeg er åndelig for tiden, opplever litt av hvert. Før skrev jeg om alt her inne, men nå er det slutt. Hehe, ja får se hva jeg kan bidra med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, Trine skrev:

Du spurte om medisiner i går og NHD har svart deg på hvorfor han ikke gidder svare deg før. Og jeg husker ting jeg ikke trenger huske, men husker ikke ting jeg bør huske. Forbanna irriterende ;) Og vi vil ha deg her på Dol, det vet du.

Så til Frosken: DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL DÅLL

Å ja, jeg husker visst dårlig for tiden, merket det når jeg var på dagsenteret og. Vanskelig å svare på spørsmål, husket ikke hva legen min het...men kom på det. Tok litt tid. Får ikke håpe jeg har begynt å bli dement. Det er vel noen som vil ha meg her og noen som vil bli kvitt meg, skal ikke starte egne tråder. Vi vet jo alle hva de vil handle om. Rart nhd aldri vil svare meg mer, det var en trygghet det og...å ha en psykiater her. Men men. Det var fordi jeg tullet med medisiner og ikke hørte på han, men føler jeg har hørt på han. Han minner meg om psykologen jeg gikk til før, da jeg sluttet med medisiner sa han "Det er ikke vits at du går her mer, du følger ikke de råd vi gir deg". Avvist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å ja, jeg husker visst dårlig for tiden, merket det når jeg var på dagsenteret og. Vanskelig å svare på spørsmål, husket ikke hva legen min het...men kom på det. Tok litt tid. Får ikke håpe jeg har begynt å bli dement. Det er vel noen som vil ha meg her og noen som vil bli kvitt meg, skal ikke starte egne tråder.

Nei, vi vil ikke bli "kvitt deg". :P

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vi vet jo alle hva de vil handle om. Rart nhd aldri vil svare meg mer, det var en trygghet det og...å ha en psykiater her. Men men. Det var fordi jeg tullet med medisiner og ikke hørte på han, men føler jeg har hørt på han. Han minner meg om psykologen jeg gikk til før, da jeg sluttet med medisiner sa han "Det er ikke vits at du går her mer, du følger ikke de råd vi gir deg". Avvist. 

Hva skal du med en psykolog når du ikke følger medisinrådene?

Anonymkode: 28e4b...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi vil ikke bli "kvitt deg". :P

Hva skal du med en psykolog når du ikke følger medisinrådene?

Anonymkode: 28e4b...927

Ok :) 

Må alt handle om medisiner? Er det ingen som forstår at jeg vil klare meg uten? Men jeg tar faktisk medisin nå. Hva opptimal medisinering er vet jeg ikke. Men 2 mg risperdal er for mye, kunne jo fått en og en halv mg. Men men. Skal snakke med sykepleieren når han kommer, hva er vitsen med å ha fact team og? Det er jo en trygghet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...