Gå til innhold

Livet

Syns dere livet er tragisk?  

10 stemmer

1. 1. Syns dere livet er tragisk?

• Ja
      4
    • Nei
      6

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere?

Anonymkode: c52bb...36e

AnonymBruker
Skrevet

Blir det det man gjør det til.

Anonymkode: 36359...6cf

AnonymBruker
Skrevet

Får gjøre det beste ut av elendigheten, ja. Men jeg tror jeg er deprimert. Det her er jo helt ille, og jeg hadde det mye bedre for noen uker siden.

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere?

Det er vanskelig, jeg liker ikke gå utenfor huset. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes livet er OK, selv om diagnosene er jævlige... Jeg forsøker å leve her og nå utenfor terapirommet, men jeg skuffes hver dag jeg ikke har energi nok til å gjøre det jeg ønsker...

Anonymkode: d7812...667

AnonymBruker
Skrevet
26 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg synes livet er OK, selv om diagnosene er jævlige... Jeg forsøker å leve her og nå utenfor terapirommet, men jeg skuffes hver dag jeg ikke har energi nok til å gjøre det jeg ønsker...

Anonymkode: d7812...667

Livet er ok, men diagnosene du har i livet er jævlige?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Trine skrev:

Livet er for langt.

Er det så ille å leve?

AnonymBruker
Skrevet

It's fab!

Anonymkode: 845e3...ace

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

It's fab!

Anonymkode: 845e3...ace

livet.jpg

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det så ille å leve?

Noen ganger er det greit, noen ganger er det ille. Ikke noe jeg føler jeg har lyst til å holde på med i veldig mange år.

Skrevet

Livet er bra, håper det varer lenge, men det kan være vondt også i blant.

Skrevet

Ja akkurat nå føles livet tragisk. Jeg er fortsatt i sorg etter et dødsfall i begynnelsen av april. Også har jeg vært kraftig forkjølet i noen dager, og takler veldig dårlig å være fysisk syk. Har rett og slett blitt deprimert av det. Jeg er psykisk syk hele tiden, men det takler jeg mye bedre. Vet at livet svinger, så mantraet mitt er; Det blir bedre, det blir bedre...

Skrevet

Noen ganger er det herlig og noen ganger ikke, men jeg vet at jeg sjelden er helt uten mulighet til å påvirke hvordan det blir. Alle klisjeene om hvordan man har det og hvordan man tar det og sånn, de er ikke helt på jordet. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Trine skrev:

Noen ganger er det greit, noen ganger er det ille. Ikke noe jeg føler jeg har lyst til å holde på med i veldig mange år.

Høres ganske alvorlig ut.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ganske alvorlig ut.

Er vel ikke så alvorlig tror jeg. Jeg har jo følt det sånn helt fra jeg var barn. Så når jeg har holdt ut i så mange år så holder jeg sikkert ut i mange år til. Men det hadde jo vært fint om livet var litt mer enn å bare holde ut da.

Skrevet

Jeg har det veldig bra for tiden! Håper det varer. :) 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)

Som Laban, synes jeg det er for kort. Det er mye jeg liker ved å bli eldre, men jeg liker ikke det tallet som snart nærmer seg. Jeg føler meg ung, men det er jeg ikke :( Og så er det ganske tragisk at jeg har dolet nå i 15 år. 

Endret av Nicklusheletida

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...